arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹

گوشی‌های «نوکیا ۹.۳ PureView» و «۷.۳، ۵G» آبان ماه وارد بازار می‌شوند

گوشی نوکیا ۷.۳ تاریخ اولیه انتشارخود را که پیش از این مدعی شده بود از دست داد. این تاریخ مرتبط با سپتامبر بود. اکنون به نظر می‌رسد شایعات درباره تاخیر تولیدات در شرکت نوکیا حقیقت دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گوشی نوکیا ۷.۳ تاریخ اولیه انتشارخود را که پیش از این مدعی شده بود از دست داد. این تاریخ مرتبط با سپتامبر بود. اکنون به نظر می‌رسد شایعات درباره تاخیر تولیدات در شرکت نوکیا حقیقت دارد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نوکیا ۹.۳ PureView هنوز آماده ورود به بازار نیست. اطلاعات جدید از طریق کانال‌های غیر رسمی منتشر شده است و می‌گوید HMD آزمایش خود را به پایان می‌رساند و تولید انبوه دسته بعدی گوشی‌های نوکیا را در سپتامبر یا اکتبر آغاز می‌کند.


این امر منجر به رونمایی بزرگی در ماه نوامبر (آبان ماه) خواهد شد و نوکیا ۹.۳ و ۷.۳ در آنجا خواهند بود، اینکه آیا نوکیا ۶.۳ به آن‌ها بپیوندد قطعی نیست. نوکیا ۹.۳ PureView باید یک پرچمدار مناسب با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز OLED، سنسور‌های اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و ۶۴ مگاپیکسلی باشد. این تلفن باید قابلیت فیلم برداری ۸K را داشته باشد و ظاهرا "افکت‌های ZEISS" را نیز به صورت اختصاصی خواهد داشت.


نوکیا ۷.۳ یک میان رده متصل به ۵G است که از تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ پشتیبانی می‌کند. این گوشی دارای یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا (۹۰ هرتز یا ۱۲۰ هرتز) و یک دوربین چهارگانه با اپتیک ۴۸ مگاپیکسل اصلی، ۱۲ مگاپیکسل و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی است.

گوشی‌های هوشمند
رندر‌های منتشر شده توسط OnLeaks یک حفره دوربین سلفی (۲۴ مگاپیکسلی)، خوانشگر اثر انگشت نصب شده در پشت، پورت USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی متری را نشان می‌دهد. پیش بینی می‌شود این گوشی دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری با شارژ سریع ۱۸ وات باشد.


اگر نوکیا ۶.۳، به موقع آماده باشد، یک گزینه ۴G برای ۷.۳ خواهد بود. احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۶۷۰ یا ۶۷۵ با کمی رم کمتر استفاده خواهد شد.

نظرات بینندگان