arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۹

اسرائیل به دنبال جذب ۱۰۰ هزار توریست اماراتی در سال

اسرائیل به دنبال جذب سالانه ۱۰۰ هزار گردشگر از امارات متحده عربی است، بازار جدیدی که پس از امضای توافق نامه عادی سازی روابط دو دولت گشوده شده است. بر اساس گزارشی که توسط وزارت گردشگری اسراییل تهیه شده، به نظر می رسد این بازدیدکنندگان از شهروندان امارات و خارجی هایی که در آنجا زندگی می کنند خواهند بود. هدف تعیین شده برای بعد از همه گیری ویروس کرونا است و چندین سال با اهداف متوسط تر دنبال می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اسرائیل به دنبال جذب سالانه ۱۰۰ هزار گردشگر از امارات متحده عربی است، بازار جدیدی که پس از امضای توافق نامه عادی سازی روابط دو دولت گشوده شده است.

به گزارش انتخاب، به نقل از بلومبرگ، بر اساس گزارشی که توسط وزارت گردشگری اسراییل تهیه شده، به نظر می رسد این بازدیدکنندگان از شهروندان امارات و خارجی هایی که در آنجا زندگی می کنند خواهند بود. هدف تعیین شده برای بعد از همه گیری ویروس کرونا است و چندین سال با اهداف متوسط تر دنبال می شود.

اسرائیل و امارات متحده عربی از زمان تصمیم گیری برای عادی سازی روابط، با توافق نامه های همکاری جدید در بخش های مختلف از بانکی تا خدمات تلفن همراه، در حال کشف فرصت های تجاری مشترک هستند. عربستان سعودی به پروازهای بین اسرائیل و امارات اجازه عبور از حریم هوایی کشورش را اعطا کرده و این امر مدت سفر هوایی بین اسراییل و امارات را به حدود سه ساعت کاهش داده است.

نگرانی های امنیتی و کیفیت پایین هتل ها از جمله مشکلات این برنامه است. علاوه بر این، ممکن است مسافران مجبور به دریافت ویزا شوند، مسئله ای که هنوز در مورد آن تصمیم گیری نشده است.

این وزارتخانه پیشنهاد کرده است که حدود یک میلیون دلار برای توسعه این بازار از جمله افزایش تعداد تور لیدرهای عرب زبان در سال اول هزینه شود.

اسراییل برای اولین سال پس از همه گیری کرونا، جذب ۲۰ هزار بازدید کننده اماراتی را هدف قرار خواهد داد. این رقم در سال دوم به ۵۰ هزار و در سال سوم به ۸۰ هزار گردشگر افزایش می یابد.
۴ میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر در سال ۲۰۱۹ از اسرائیل بازدید کرده اند.

نظرات بینندگان