arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

۷۳ میلیون نفر مناظره اول بایدن - ترامپ را تماشا کردند؛ ۱۳ درصد کمتر از مناظره اول ترامپ - هیلاری کلینتون

یک موسسه تحقیقات بازاریابی اعلام کرد که بیش از ۷۳ میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را تماشا کرده‌اند. این در حالی است که در مناظره ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ بیش از ۸۴ میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان ترامپ و «هیلاری کلینتون» را تماشا کرده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

موسسه تحقیقات بازاریابی نیسلن روز چهارشنبه با انتشار یک اطلاعیه خبری اعلام کرد که بیش از ۷۳ میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا و «جو بایدن» رقیب دموکرات او را تماشا کرده‌اند.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، این در حالی است که در مناظره ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۶ بیش از ۸۴ میلیون نفر نخستین مناظره انتخاباتی میان ترامپ و «هیلاری کلینتون» را تماشا کرده بودند.

در واقع، میزان تماشاکنندگان این مناظره در مقایسه با مناظره هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۶، ۱۳ درصد کاهش یافته است.

به رغم انتقادهای فراوان از نحوه مدیریت مناظره توسط «کریس والاس» مجری این برنامه، ترامپ و بایدن در مورد موضوعات گسترده‌ای از جمله مقابله با کرونا، خدمات درمانی همگانی، شورشهای ضد نژادپرستی، قوانین مالیاتی، محیط زیست و صحت انتخابات آتی با یکدیگر مناظره کردند.

شایان ذکر است که دو مناظره بعدی ریاست جمهوری آمریکا برای روزهای ۱۵ و ۲۲ اکتبر در ایالات فلوریدا و تنسی برنامه ریزی شده است. مناظره معاونان ریاست جمهوری- مایک پنس و کاملاً هریس- نیز هفتم اکتبر در ایالت یوتا برگزار می شود.

نظرات بینندگان