arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۱ - ۱۰ مهر ۱۳۹۹

ارمنستان سفیر خود در اسرائیل را فراخواند / وزارت خارجه ارمنستان: صادرات تازه‌ترین تسلیحات از تل آویو به آذربایجان اقدامی غیر قابل قبول برای ماست

راشاتودی گزارش داده ارمنستان سفیر خود در اسرائیل را برای مشورت در خصوص اعتراض به آنچه «انتقال سلاح‌های اسرائیلی به آذربایجان» خوانده شده، فراخوانده است. سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان گفت: «صادرات تازه‌ترین تسلیحات از اسرائیل به آذربایجان اقدامی غیر قابل قبول برای ما است».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع خبری گزارش داده‌اند ارمنستان سفیر خود در فلسطین اشغالی را برای رایزنی در خصوص آنچه «انتقال سلاح‌های اسرائیلی به آذربایجان» خوانده شده فراخوانده است.

به گزارش فارس، راشاتودی گزارش داده ارمنستان سفیر خود در فلسطین اشغالی را برای مشورت در خصوص اعتراض به آنچه «انتقال سلاح‌های اسرائیلی به آذربایجان» خوانده شده، فراخوانده است.

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان گفت: «صادرات تازه‌ترین تسلیحات از اسرائیل به آذربایجان اقدامی غیر قابل قبول برای ما است».

او گفت که ارمنستان بارها از کانال‌های دیپلماتیک موضع خود در این باره را به رژیم اسرائیل ابلاغ کرده است و بر همین اساس امروز سفیر خود در تل آویو را برای انجام مشورت در این خصوص فراخوانده است.

جمهوری آذربایجان و ارمنستان از یکشنبه این هفته وارد دور جدید از درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ کوهستانی شدند که تا امروز نیز ادامه داشته است. دو طرف یکدیگر را به آغاز جنگ متهم کرده‌اند.

نظرات بینندگان