arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

وضعیت آب و هوا، امروز ۱۱ مهر ۹۹ / کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش باران در برخی مناطق کشور، از کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه‌ای در نوار شمالی کشور خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنااظهار کرد: امروز جمعه (۱۱ مهر) در برخی نقاط شمال غرب، غرب و دامنه‌های زاگرس شمالی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی روز یکشنبه (۱۲ مهر) در برخی نقاط شمال غرب و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی رگبار و رعد و برق و در سواحل دریای خزر و شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از اواخر روز یکشنبه تا سه شنبه (۱۲ تا ۱۴ مهر) بر شدت بارش‌ها در سواحل دریای خزر و شمال غرب افزوده می‌شود، گفت: در مناطقی از غرب، مرکز، شمال شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی نیز بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در نوار شمالی بین ۵ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ مهر) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۳ مهر) نیز کمی ابری در بعد ازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان