arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۳ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

ستاد انتخاباتی ترامپ: فعالیت‌های انتخاباتی با تعویق یا به صورت مجازی برگزار می‌شود

«بیل استپین» رئیس ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه (به وقت تهران) اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های این ستاد که قرار بود با حضور ترامپ برگزار شود به صورت مجازی برگزار خواهد شد یا به تعویق خواهد افتاد. در بیانیه ستاد انتخاباتی ترامپ آمده است که تمامی مراسم‌هایی که قرار بود با خانواده رئیس جمهور آمریکا برگزار شود نیز به تعویق می‌افتد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاد انتخاباتی ترامپ: فعالیت‌های انتخاباتی با تعویق یا به صورت مجازی برگزار می‌شودستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا طی بیانیه‌ای خبر داد که تمامی فعالیت‌های انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا یا به صورت مجازی برگزار خواهد شد یا به تعویق می‌افتد.

به گزارش  فارس، «بیل استپین» رئیس ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شامگاه جمعه (به وقت تهران) اعلام کرد که تمامی فعالیت‌های این ستاد که قرار بود با حضور ترامپ برگزار شود به صورت مجازی برگزار خواهد شد یا به تعویق خواهد افتاد.

در بیانیه ستاد انتخاباتی ترامپ آمده است که تمامی مراسم‌هایی که قرار بود با خانواده رئیس جمهور آمریکا برگزار شود نیز به تعویق می‌افتد.

در بیانیه ستاد انتخاباتی ترامپ اشاره شده است که فعالیت‌های «مایک پنس» معاون رئیس جمهور آمریکا که تست کرونای وی منفی اعلام شد طبق برنامه انجام خواهد می‌شود.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا بامداد روز جمعه (به وقت تهران) از ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد.

ترامپ در این خصوص در صفحه توییتر خود نوشت: «امشب آزمایش کووید-۱۹ بانوی اول ایالات متحده و من مثبت شد. ما روند قرنطینه و بهبودی را فوراً آغاز می‌کنیم. ما با هم از پس این (بیماری) برخواهیم آمد!»

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد که علائم خفیف ابتلا به کرونا در ترامپ» که همانند سرماخوردگی است، در وی پدیدار شده است.

سناتور «لیندسی گراهام» عضو جمهوریخواه سنای آمریکا نیز گفت که صبح امروز گفتگوی تلفنی با دونالد ترامپ داشته و حال او پس از ابتلا به ویروس کرونا خوب و خوشبینانه بوده است.

نظرات بینندگان