arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

آدم‌های کوچک و مسئولیت‌های بزرگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رضا مردمی: روزی خبرنگاری از چرچیل پرسید؛ چگونه توانستید نظم جهان را بر هم بزنید؟! چرچیل پاسخ داد: کار‌های بزرگ را در اختیار افراد کوچک گذاشتیم!

حالا صحبت از احمد مددی است؛ سرپرست جدید باشگاه استقلال که قطعا هواداران این باشگاه بزرگ تا دیروز حتی نامش را‌ نشنیذه باشند، اما به یکباره نامش از جعبه مارگیری وزیر در آمده و سکاندار پرافتخار‌ترین تیم ایرانی در آسیا می‌شود!

مددی از‌ کجا آمده و‌ چگونه به این باور رسیده که می‌تواند مجموعه‌ای با‌ چهل میلیون هوادار را اداره کند؟ او با کدام‌تجربه و پیشینه به خود اجازه داده چنین مسئولیتی را قبول کند؟ مسئولیتی که بسیاری مدعیان مدیریت زیر بار سنگینی آن کمر خم‌کرده و دیگر راست نشده اند حال چگونه او‌ می خواهد از پس مشکلات عدیده استقلال بر آید؟! یقینا این‌مسوول موقت آنقدر فرصت نخواهد داشت تا گره‌ای از گره‌های کور باشگاه. را باز کند، اما به احتمال فراوان در همین‌ زمان‌اندک‌ سال‌ها عقب ماندن آبی‌ها را باعث خواهد بود!

جناب مددی که به‌ گرد‌ بودن دنیا معتقد است باید بداند اینجا استقلال است و هواداران بسیاری پشت اتفاقات تیم ایستاده و خادم و‌خائن را به خوبی از هم جدا می‌کنند. پس مراقب باشد در دانه تسبیح خیانتکاران به باشگاه نیافتد.

هواداران استقلال مدت هاست به دلیل شرایط باشگاه، به وزیر ورزش معترضند؛ کسی که بی تردید در خصوص تمام اتفاقاتی که در استقلال و پرسپولیس رخ می دهد، مسئولیت دارد. طبعا اگر قرار باشد، انتخاب مددی هم تغییری در استقلال ایجاد نکند، هواداران استقلال باز هم وزیر ورزش را مسئول خواهند دانست.

نظرات بینندگان