arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۰۰ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۱

دستگیری سارق خانه "سردار"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس آگاهی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارقی ۳۹ ساله در سمنان با ۳۳ فقره سرقت منزل خبرداد.

سرهنگ داوود رسولی فر در گفت وگو با  (ایسنا)، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان، پیگیری موضوع در دستوركار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان ادامه داد: سرانجام عوامل گشت كلانتری ۱۳ گلستان سمنان، متهم را هنگام سرقت دستگیر و وی برای انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی منتقل كردند كه متهم در مراحل ابتدایی بازجویی، منكر هرگونه سرقتی بود اما در ادامه با مشاهده اسناد و مدارك غیرقابل انكار پلیس لب به اعتراف گشود.

رسولی فر با اشاره به این كه سارق، مردی ۳۹ ساله و غیر بومی است، اظهار داشت: وی كه به تنهایی دست به سرقت می زده، در مجموع به انجام ۳۳ فقره سرقت منزل در سطح شهر سمنان اعتراف كرده است.

به گفته وی یكی از سرقت هایی كه توسط متهم مورد نظر انجام شد، دستبرد به منزل سردار شهید اخلاقی ،فرمانده لشكر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) بود كه با دستگیری سارق كشف شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان این كه سرقت از جمله جرایمی است كه علاوه بر افزایش احساس ناامنی، جو روانی منفی در جامعه ایجاد كرده و نگرانی مردم را به همراه دارد، از شهروندان خواست با رعایت نكات ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده، ضریب وقوع سرقت را به پایین ترین حد ممكن رسانده و هرگونه مورد و حركت مشكوك در محله خود را به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام كنند.

به گفته رسولی فر تحقیقات پلیس به منظور كشف سرقت های احتمالی متهم همچنان ادامه دارد.
نظرات بینندگان