arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

همراه بانک پاسارگاد، یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس

بانک‌پاسارگاد نیز با توجه به شعار "مشتری ذات بانک است" به عنوان شعار محوری خود، کلیه خدمات و محصولات بانکی را متناسب با جایگاه و شأن مشتریان بانک‌پاسارگاد توسعه داده‌است. از این‌رو، با توجه به شرایط خاص همه­ گیری ویروس کرونا و لزوم توجه بیش از پیش به حفظ سلامت مشتریان، طراحی و توسعه محصولات بانکی که ضمن سهولت در استفاده و امنیت بالا، مراجعه حضوری به شعبه ­ها را تا حد زیادی کاهش دهد، در اولویت برنامه‌های این بانک است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همراه بانک پاسارگاد، یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس

نرم‌افزار همراه بانک پاسارگاد که با تلاش نخبگان ­علمی ­کشور در مجموعه گروه­ مالی ­پاسارگاد تهیه شده و توسعه یافته‌است، دارای امکانات بی‌نظیری است که تا حد بسیار زیادی، نیاز به مراجعه حضوری به شعبه ­ها را مرتفع و به معنای واقعی یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس است.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، تغییر سبک زندگی در جوامع امروز، برخورداری از خدمات مطلوب مبتنی بر موبایل در هر کسب ­و­کار را از یک خدمت ارزش‌افزوده به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل کرده‌است. تا آنجا که تحقیقات نشان می‌دهد، یکی از عوامل بنیادی برای انتخاب بانک توسط مشتریان، امکانات و سهولت استفاده از خدمات موبایلی بانک ­ها است.

بانک‌پاسارگاد نیز با توجه به شعار "مشتری ذات بانک است" به عنوان شعار محوری خود، کلیه خدمات و محصولات بانکی را متناسب با جایگاه و شأن مشتریان بانک‌پاسارگاد توسعه داده‌است. از این‌رو، با توجه به شرایط خاص همه­ گیری ویروس کرونا و لزوم توجه بیش از پیش به حفظ سلامت مشتریان، طراحی و توسعه محصولات بانکی که ضمن سهولت در استفاده و امنیت بالا، مراجعه حضوری به شعبه ­ها را تا حد زیادی کاهش دهد، در اولویت برنامه‌های این بانک است.

نرم‌افزار همراه بانک‌پاسارگاد که با تلاش نخبگان ­علمی­ کشور در مجموعه گروه­ مالی ­پاسارگاد تهیه شده و توسعه یافته‌است، با ارایه امکانات بسیار کاربردی، تا حد زیادی نیاز به مراجعه حضوری به شعبه­ ها را مرتفع و به معنای واقعی یک بانک همیشه بیدار و همواره در دسترس است. این سامانه علاوه بر ارایه خدمات متنوع، به لحاظ طراحی خوب و سهولت در استفاده، بسیار مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته‌است.

بر اساس این گزارش، بانک­ پاسارگاد با توجه به ضرورت معرفی خدمات همراه‌ بانک­ پاسارگاد و آموزش نحوه استفاده از امکانات موجود در این سامانه، اقدام به ارایه‌ی محتواهای آموزشی به‌صورت متمرکز، در سایت و شبکه‌های اجتماعی خود، همچنین سیمای پاسارگاد (تلویزیون‌های داخل شعبه‌های بانک) کرده‌است.

هم‌وطنان می‌توانند فیلم‌های آموزشی مربوط به این سامانه را از طریق منوی آموزش بانکداری الکترونیک در صفحه اصلی سایت بانک و یا لینک www.bpi.ir/elearning مشاهده کنند.

در صورت وجود سؤال و یا هرگونه ابهام، مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی و ارایه راهنمایی به مشتریان است.

در ادامه، جهت آشنایی بیشتر با انواع خدمات متنوع قابل ارائه از طریق همراه ­بانک ­پاسارگاد عناوین خدمات اصلی موجود در این سامانه را خواهید خواند:

/ سپرده /

پشتیبانی از سپرده چند ارزی

امکان تعریف نام مستعار سپرده

امکان فیلتر نمودن لیست سپرده­ ها

امکان جابه جایی سپرده­ ها به صورت بصری

نمایش وضعیت سپرده در انتقال وجه بین بانکی

امکان دریافت فایل اکسل گردش سپرده

نمایش چرخه­ های زمانی و قوانین انتقال در پایا و ساتنا

امکان جستجو در کارت‌ها و سپرده‌ها

نمایش نمودار گردش سپرده ­ها

نمایش نمودار تجمیعی گردش سپرده

امکان اشتراک گذاری گزارش­ ها

امکان پرداخت قبض گروهی از قسمت سپرده

امکان انتقال وجه بین سپرده­ های خود در بانک پاسارگاد

امکان انتقال وجه داخل بانکی(سپرده های دیگران) و بین بانکی

انتقال وجه مستمر داخل بانکی و بین بانکی

امکان یادداشت گذاری بر روی گردش سپرده

/ کارت /

دریافت موجودی کارت

امکان انتقال وجه کارت به سپرده

امکان کپی کردن رمز پویا

دریافت رمز پویا در تمام تراکنش­ های کارتی و اتصال به سامانه هریم

امکان به اشتراک گذاری تصویر کارت

استعلام نام دارنده کارت

پرداخت قبض مستمر همراه اول

امکان خرید شارژ به صورت مستقیم و خرید رمز

امکان اسکن کارت مبدا و مقصد

نمایش نام بیمه شونده (پرداخت قبض بیمه)

افزودن چراغ قوه در زمان اسکن بارکد

افزودن شرح در انتقال وجه کارت به کارت

استعلام اطلاعات صادر کننده قبض

امکان دریافت ده گردش آخر کارت

امکان انسداد کارت­ های مشتری

امکان پرداخت قبض از طریق اسکن بارکد

/ تسهیلات /

امکان پرداخت اقساط دیگران

مشاهده ریز اقساط تسهیلات

/ پیگیری/

امکان جستجو در قسمت پیگیری

/ سایر /

ورود با اثرانگشت (اندروید 6) / ورود با تشخیص چهره و اثر انگشت (آیفون)

احراز هویت بعد از لاگین

امکان استخراج و کپی کردن شماره کارت، شبا، شناسه قبض و پرداخت در نرم افزار

امکان ثبت مبلغ چک

افزودن فیلد ایمیل به اطلاعات شعبه های بانک

امکان دریافت رمز یک بار مصرف (کد دوعاملی)

فعال سازی و غیرفعال سازی رمز یکبار مصرف کارت (رمز پویا)

امکان تبدیل شماره کارت و سپرده و شبا به هم

نمایش آخرین ورودهای کاربر

مشاهده گزارش چک­ های واگذار شده و صادرشده

امکان فعال سازی/غیرفعال­ سازی برداشت وجه بدون کارت

جستجو و مسیریابی شعبه‌های بانک

دریافت اطلاعات شبا در انتقال وجه بین بانکی

امکان تغییر نام کاربری

امکان اتصال به ساعت هوشمند

امکان لغو انتقال وجه مستمر/پایا مستمر/ساتنا مستمر/قبض همراه اول مستمر در گزارش ­ها

امکان اضافه/حذف نمودن کارت، سپرده و شبا در دفترچه کارت و سپرده
نظرات بینندگان