arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۲۱ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹

استقبال ۲۰ درصدی بازار آمریکا از تلفن‌های هوشمند ۵G

فروش تلفن‌های هوشمند ۵G حدود ۲۰ درصد از کل فروش ایالات متحده در ماه آگوست (مرداد/شهریور) را تشکیل می‌دهد، در حالی که این رقم در دی ماه سال گذشته فقط ۳ ٪ بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فروش تلفن‌های هوشمند ۵G حدود ۲۰ درصد از کل فروش ایالات متحده در ماه آگوست (مرداد/شهریور) را تشکیل می‌دهد، در حالی که این رقم در دی ماه سال گذشته فقط ۳ ٪ بود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با وجود تأثیر کرونا بر بازار عرضه و تقاضا و حتی کاهش فروش گوشی‌های هوشمند، صرف کنندگان همچنان که به پایین رفتن قیمت‌ها علاقه دارند، علاقه خود را به گوشی‌های ۵G نشان داده اند.


پیش بینی می‌شود هنگامی که اپل جدیدترین آیفون ۱۲ را با ۵G راه اندازی می‌کند، احتمالاً فروش نیز افزایشی چشمگیر خواهد داشت. نفوذ ۵G در سال ۲۰۱۹ حدود ۱ ٪ بود. با این حال، با راه اندازی بیشتر دستگاه‌های ۵G در سال جاری استقابل از این نوع محصولات، به طور مداوم افزایش یافته است.

تلفن‌های هوشمند ۵G
بزرگترین تغییر زمانی رخ خواهد داد که اپل جدیدترین آیفون‌های خود را در سه ماهه چهارم سال جاری عرضه کند. سهم بازار اپل در ایالات متحده در حدود ۴۰ ٪ یا بیشتر است. وقتی اپل فروش آیفون‌های ۵G را آغاز می‌کند، این امر سهم بازار دستگاه‌های ۵G را به صورت فروش ماهانه به شدت افزایش می‌دهد. به طور کلی، ما انتظار داریم که تلفن‌های هوشمند ۵G حدود ۲۰ ٪ از فروش کل سال ۲۰۲۰ را تشکیل دهند.

 

سامسونگ اولین شرکتی بود که شروع به راه اندازی دستگاه‌های زیر ۶۰۰ دلار با Galaxy A۷۱، ۵G در ماه ژوئن کرد و آن را با A۵۱، ۵G در ماه آگوست با قیمت ۴۹۹۹۹ دلار عرضه کرد. محبوب‌ترین گوشی هوشمند ۵G تاکنون در سال ۲۰۲۰ سامسونگ Galaxy S۲۰ Plus ۵G است.

نظرات بینندگان