arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۹

معرفی صفحه کلید گیمینگ ریزر+تصاویر

صفحه کلید مخصوص بازی ریزر موسوم به Cynosa V۲ RGB یکی از محبوب‌ترین محصولاتی است که می‌تواند برای بازیکنان حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


صفحه کلید مخصوص بازی ریزر موسوم به Cynosa V۲ RGB یکی از محبوب‌ترین محصولاتی است که می‌تواند برای بازیکنان حرفه‌ای مورد استفاده قرار گیرد.

گیمینگ
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسیاری از افراد مایلند از سیستم‌های کامپیوتری حرفه‌ای برای بازی استفاده کنند درواقع طرفدار لپ تاپ و PC ویژه گیمینگ هستند. با این وجود استفاده از صفحه کلید مخصوص گیمینگ می‌تواند ایده‌ای عالی باشد.

ریزر
صفحه کلید جدید ریزر دارای کلید‌های اختصاصی موسیقی است که می‌توانید با کمک آن برای مکث، پخش، جست و خیز و تنظیم روشنایی و میزان صدای متناسب با میل خود تنظیماتی را انجام دهید. همچنین، کلید‌های قابل برنامه ریزی gully به شما امکان می‌دهند تا این ابزار بازی را متناسب با سبک بازی خود تغییر دهید.

صفحه کلید
اگر زمان زیادی را به بازی اختصاص دهید، از نورپردازی قابل تنظیم در هر کلید بهره‌مند خواهید شد. این ویژگی به شما امکان می‌دهد برای هر جلسه یک تجربه بازی را بپذیرید.

بازی

علاوه بر این، صفحه کلید Cynosa V۲ دارای دکمه‌های بی صدا و بالشتک است؛ بنابراین، هر ضربه کلید راحت و ارگونومیک است و به شما امکان می‌دهد ساعت‌ها آنلاین بازی کنید.

صفحه کلید گیمینگ ریزر

سرانجام، با شیار‌های صفحه کلید، می‌تواند به راحتی بازی کنید، بدون این که دچار درد در مچ دست شوید. قیمت این محصول ۶۰ دلار است.

نظرات بینندگان