arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹

آنچلوتی: در کودکی طرفدار دوآتشه اینتر بودم اما میلان زندگی‌ام را ساخت

سرمربی سابق تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که در دوران کودکی‌اش طرفدار اینتر بوده است. او گفت: در کودکی‌ام، یک اینتری دوآتشه بودم، چون عاشق تیم هلنیو هررا بودم. آنها به من پیراهن ساندرو ماتزولا را دادند که در آن روزها، یک اتفاق نادر بود. با این حال میلان بود که زندگی مرا متحول کرد، ابتدا به عنوان یک بازیکن و بعد به عنوان یک مربی.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی سابق تیم فوتبال میلان اعتراف کرد که در دوران کودکی‌اش طرفدار رقیب دیرینی تیمی بوده است با آن دو بار قهرمان اروپا شد.

به گزارش تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی سابق تیم فوتبال میلان در آستانه دربی دلامادونینا که فردا شب (شنبه) میان تیم‌های فوتبال میلان و اینتر برگزار می‌شود، گفت‌و‌گویی با نشریه گاتزتا دلواسپورت انجام داد و در آن درباره هریک از این تیم‌ها اظهاراتی را مطرح کرد.

آنچلوتی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استفانو پیولی به‌عنوان سرمربی و پائولو مالدینی به‌عنوان مدیرفنی میلان در مدت اخیر، گفت: میلان دارد خوب کار می‌کند. پیولی و مالدینی در شش ماه گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. من هرگز در توانایی‌های مالدینی به‌عنوان یک مدیر فوتبال شک نداشتم. زمانی که شما انسانی خوب باشید، کارتان را هم درست انجام می‌دهید. تجربه هم البته فاکتور مهمی است، اما تجربه را فقط با حضور در خط مقدم می‌توان به دست آورد. اینتر هم تابستان امسال خودش را تقویت کرد. به نظرم این تیم امسال این پتانسیل را دارد که به هژمونی یوونتوس پایان دهد. در مجموع من فکر می‌کنم که ما امسال غیرقابل پیش‌بینی‌ترین فصل در یک دهه اخیر سری A را داشته باشیم.

آنچلوتی افزود: آنتونیو کونته برای اینتر یک مربی فوق حرفه‌ای بوده است. گاهی اوقات با او تلفنی صحبت می‌کنم و می‌بینم که چه انگیزه‌ای شدیدی برای تقویت و گسترش فلسفه فوتبالش دارد. کسانی مانند او هستند که باعث پیروزی تیم‌های‌شان می‌شوند. در میلان هم استفانو پیولی مربی ارزشمندی است درست مانند بعد انسانی شخصیتش. کارنامه کاری او همه چیز را درباره‌اش می‌گوید. او در تمام تیم‌هایی که کار کرده عملکردی خوبی داشته است.

زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی میلان پس از دو سه هفته خانه‌نشینی به دلیل ابتلا به کرونا، در دربی حضور خواهد داشت و این در حالی است که شش بازیکن اینتر به دلیل ابتلا به این ویروس اجازه بازی ندارند.

سرمربی حال حاضر اورتون با تأثیرگذار بودن حضور ابراهیموویچ در دربی دلامادونینا گفت: ایبرا به هر حال ایبراست. زمانی که شما بازیکنی مانند او پیدا می‌کنید، یک برگ برنده دارید. انگیزه و شرف همیشه دو نقطه قوت عملکرد او بوده‌ است. ابراهیموویچ یک بازیکن حرفه‌ای باورنکردنی است. برای اینتر هم روملو لوکاکو بازیکنی تأثیرگذار است. او اینجا در اورتون خاطرات خوبی برای هواداران ساخت و همه به خوبی از وی یاد می‌کنند. من او را نمی‌شناسم، اما به نظرم هم یک انسان هم یک فوتبالیست فوق العاده است.

آنچلوتی در ادامه فاش کرد که در دوران کودکی‌اش طرفدار اینتر بوده است. او گفت: در کودکی‌ام، یک اینتری دوآتشه بودم، چون عاشق تیم هلنیو هررا بودم. آنها به من پیراهن ساندرو ماتزولا را دادند که در آن روزها، یک اتفاق نادر بود. با این حال میلان بود که زندگی مرا متحول کرد، ابتدا به عنوان یک بازیکن و بعد به عنوان یک مربی.

سرمربی سابق روسونری در پایان درباره انتصاب شاگرد قدیمی‌اش در این تیم آندره‌آ پیرلو به‌عنوان سرمربی یوونتوس اشاره داشت و خاطر نشان کرد: زمانی که می‌شنوم برخی می‌گویند پیرلو هنوز برای هدایت یوونتوس زود است، می‌گویم که مربیگری نیازمند دانش فوتبال و تجربه است و پیرلو به اندازه کافی هر دوی آنها و صلاحیت کار به‌عنوان مربی را دارد.

نظرات بینندگان