arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

فکری: سیاست باشگاه استقلال تمدید قرارداد با بازیکنان است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: سیاست من و مدیران باشگاه این است تا با بازیکنانی که در سال گذشته در تیم ما حضور داشتند، تمدید قرارداد کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«محمود فکری» در حاشیه بازی دوستانه استقلال و نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد نفراتی که مد نظرمان است انجام می‌دهیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه باشگاه استقلال چند بازیکن جدید را به خدمت گرفته است، فقط می‌تواند یک مهره دیگر را جذب کند. هر چند اعتقاد دارم یک بازیکن نمی‌تواند در تفکرات ما تاثیر بگذارد و مهم تمدید قرارداد نفرات تاثیر گذار است.

فکری تصریح کرد: از مدیران باشگاه استقلال درخواست کرده‌ام با بازیکنانی که می‌خواهیم تمدید قرارداد انجام دهند و بدهی‌ آنها را پرداخت کنند تا بتوانند از وجودشان در لیگ بیستم استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: یکسری مشکلات از قبل وجود داشت و مشکلاتی هم در حال حاضر پیرامون بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال وجود دارد و تمرکز باشگاه روی این است تا بتوانند این پنجره را باز کنند.

سرمربی استقلال درباره حضور ملی‌پوشان در تمرینات استقلال اعلام کرد: آنها با توجه به اینکه درگیر مسابقات بودند، نیاز به استراحت داشتند و برخی از آنها در تمرینات حضور پیدا کردند و تعداد دیگر به زودی در تمرینات حاضر خواهند شد.

فکری تاکید کرد: نمازی مربی توانمندی بود که جزو گزینه‌های ما بود اما در حاضر حضور وی در استقلال منتفی شده است.

وی افزود: آرش برهانی با من برای حضور در تیم امید استقلال صحبت کرد و به او گفتم هم در کنار تیم بزرگسالان باشد و هم به امیدها کمک کند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: محمد بلبلی اعلام کرد از نظر روحی شرایط حضور در استقلال را ندارد و او را در اختیار باشگاه قرار دادم تا درباره‌اش تصمیم نهایی را بگیرد

نظرات بینندگان