arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۵
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

وزیر بهداشت: از خواندن گزارش های کرونایی استرس می گیرم / نکند در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم

وزیر بهداشت با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم، اذعان داشت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است. وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر بهداشت گفت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم که نکند در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

به گزارش فارس، سعید نمکی که برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به آذربایجان غربی سفر کرده است، در سی و سومین جلسه استانی ستاد مبارزه با کرونا ضمن تقدیر از کادر درمان و ابراز نگرانی از وضعیت موجود، اظهار داشت: زمانی که گزارش درباره وضعیت کرونا را می خوانم استرس می گیرم که نکند در سیاه چاله ای بیافتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه طی 8 ماه گذشته حتی یک شب را پیوسته یک ساعت نخوابیده ام، اذعان داشت: طی این مدت یک روز تعطیل و برنامه غیرکاری نداشتم و فقط دوبار بر سر مزار مادرم حضور یافته ایم.

نمکی افزود: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کرده ایم و از روز نخست، کرونا را دست کم نگرفته ایم و این امر باعث شد گام های بلندی در زمینه مبارزه با ویروس کرونا برداریم.

وی با بیان اینکه خودم را سرباز سردار قاسم سلیمانی می دانم، اذعان داشت: نشان سرداری لیاقت سردار سلیمانی است.

وی با بیان اینکه خودم را کوچکترین فرد در نظام جمهوری اسلامی می بینم، گفت: در زیر بیرق مقام معظم رهبری هستم و به این امر افتخار می کنم.

نظرات بینندگان