arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

مصدومیت ۳۸ افسر و درجه دار در ماموریت‌های امسال پلیس پیشگیری

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آسیب دیدگی ۳۸ نفر از ماموران پلیس پیشگیری درحین اجرای ماموریت‌های پلیسی در سال جاری خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آسیب دیدگی ۳۸ نفر از ماموران پلیس پیشگیری درحین اجرای ماموریت‌های پلیسی در سال جاری خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در حاشیه مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس پیشگیری  اظهارکرد: نیروی انتظامی ماموران فداکار و ایثارگری دارد که برای تامین امنیت و آرامش مردم حتی از جان و آسایش خود نیز می‌گذرند، در همین راستا نیز از ابتدای امسال تاکنون سه تن از ماموران ما تنها در پلیس پیشگیری پایتخت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

او ادامه داد: از ابتدای امسال تا کنون در پلیس پیشگیری تهران بزرگ، شهید میلاد خسروی برای کلانتری شهرک قدس در درگیری با سارقان مسلح، شهید حامد ضابط در درگیری با فروشندگان موادمخدر و شهید کرمپور برای نجات فردی که در اجرای دستور قضایی اقدام به خودسوزی کرده بود جان را خود از دست داده و به شهادت رسیدند.

موقوفه ای ادامه داد: همچنین ۳۸ نفر از افسران و درجه‌داران پلیس پیشگیری تهران بزرگ نیز طی این مدت در ماموریت های مختلف برخورد با سارقان و مالخران، دستگیری مجرمان، کشف اموال مسروقه و ... دچار مصدومیت و مجروحیت شده‌اند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ همچنین با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از افسران و بازنشستگان پلیس گفت: در این مراسم که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد از ۱۴ نفر از افسران و درجه‌داران برگزیده پلیس پیشگیری که در کشف پرونده‌ها و اقدامات پلیسی به عنوان نمونه انتخاب شده بودند، تقدیر شد، همچنین از ۱۱ نفر از بازنشستگان این پلیس نیز قدردانی و تشکر به عمل آمد.

ایسنا

نظرات بینندگان