arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

یک آمریکایی جو بایدن و معاونش را به قتل تهدید کرد

پایگاه خبری هیل روز چهارشنبه گزارش داد سرویس مخفی آمریکا از مردی به نام «جیمز دِیل» که تهدید کرده بود «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شریک انتخاباتی وی «کامالا هریس» را به قتل خواهد رساند، به مراجع قضائی این کشور شکایت کرده است. به گفته مأموران سرویس مخفی آمریکا، جیمز دیل در این نامه تهدیدآمیز نوشته است: «ما بایدن را تا حد مرگ کتک خواهیم زد و با یک اسلحه کمری گلاک-17 به سر هریس شلیک خواهیم کرد. ما لیستی از خانه‌هایی که تبلیغات انتخاباتی بایدن-هریس را نصب کرده‌اند، در اختیار داریم. ما همان‌هایی هستیم که کودکان شما کابوسشان را می‌بینند.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس مخفی آمریکا از مردی که دو هفته قبل در نامه‌ای نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و همچنین شریک انتخاباتی وی و هوادارانشان را تهدید به قتل کرده بود، شکایت کرد.

به گزارش  تسنیم، پایگاه خبری هیل روز چهارشنبه گزارش داد سرویس مخفی آمریکا از مردی به نام «جیمز دِیل» که تهدید کرده بود «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و شریک انتخاباتی وی «کامالا هریس» را به قتل خواهد رساند، به مراجع قضائی این کشور شکایت کرده است.

بر اساس شکوائیه‌ای که سرویس مخفی آمریکا علیه جیمز دیل به دادگاه ارائه کرده، وی در تاریخ چهارم اکتبر (13 مهر) به خانه‌ای که در اطراف آن تبلیغات انتخاباتی بایدن-هریس نصب شده بود، نزدیک شده و یک نامه تهدیدآمیز را مقابل درب ورودی آن خانه گذاشته است.

به گفته مأموران سرویس مخفی آمریکا، جیمز دیل در این نامه تهدیدآمیز نوشته است: «ما بایدن را تا حد مرگ کتک خواهیم زد و با یک اسلحه کمری گلاک-17 به سر هریس شلیک خواهیم کرد. ما لیستی از خانه‌هایی که تبلیغات انتخاباتی بایدن-هریس را نصب کرده‌اند، در اختیار داریم. ما همان‌هایی هستیم که کودکان شما کابوسشان را می‌بینند.»

مأموران سرویس مخفی آمریکا پس از بازبینی فیلم دوربین مداربسته خانه‌ای که جیمز دیل نامه تهدیدآمیز خود را در مقابل درب ورودی آن قرار داده بود، موفق به شناسایی وی شده و هفته گذشته او را دستگیر کردند.

در شکوائیه‌ای که سرویس مخفی آمریکا علیه جیمز دیل به دادگاه ارائه کرده، اشاره‌ای به اینکه آیا وی یا همدستان احتمالی‌اش اقدامی در راستای عمل به این تهدید صورت داده‌اند، نشده است.

نظرات بینندگان