arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۰۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹

لیگ فوتبال اروپا؛ برتری مدعیان، شکست آ.اک‌ درحضور انصاری‌فرد و گل استثنایی بازیکن رنجرز

فصل جدید لیگ فوتبال اروپا با برتری مدعیان، شکست آ.اک در حضور «کریم انصاری‌فرد» و گل استثنایی «کمار روفی» برای رنجرز آغاز به کار کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فصل جدید لیگ فوتبال اروپا با برتری مدعیان، شکست آ.اک در حضور «کریم انصاری‌فرد» و گل استثنایی «کمار روفی» برای رنجرز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا هفته نخست مرحله گروهی لیگ اروپا، پنجشنبه شب با برگزاری ۲۲ دیدار در شهرهای مختلف قاره سبز پیگیری شد.

بر این اساس، تیم آ.اک آتن یونان که «کریم انصاری‌فرد» را در ترکیب اصلی خود داشت در دیدار خارج از خانه برابر براگا از پرتغال با سه گل شکست خورد تا شروع ناامید کننده‌ای داشته باشد.

انصاری‌فرد در این دیدار عملکرد چندان موثری نداشت و در دقیقه ۶۲ جای خود را به «تانکوویچ» داد.

«گالنو»، «پائولینهو» و «ریکاردو هورتا» در این بازی برای براگا موفق به گلزنی شدند.

همچنین دیناموزاگرب کرواسی در دیداری که «صادق محرمی» فرصت حضور در ترکیب این تیم را پیدا نکرد مقابل فاینورد هلند به تساوی خانگی صفر بر صفر رضایت داد.

در دیدارهای مهم، آ.اس رم و آث‌میلان از ایتالیا، آرسنال، تاتنهام و لسترسیتی از انگلیس، ویارئال و سوسیداد از اسپانیا، هافنهایم و لورکوزن از آلمان مقابل حریفان به برتری دست یافتند.

شکست خانگی یک بر صفر ناپولی ایتالیا برابر آلکمار هلند هم از نتایج قابل توجه بود.

اتفاق ویژه دیدارهای امشب، گل دقیقه ۹۳ و خارق العاده «روفی» بازیکن رنجزز اسکاتلند در بازی خارج از خانه مقابل استانداردلیژ بلژیک بود. او در زمین خودی چند بازیکن حریف را از پیش‌رو برداشت و سپس با ضربه‌ای استثنایی از میانه میدان، دروازه میزبان را گشود تا یکی از زیباترین گل‌های سال‌های اخیر فوتبال اروپا را به نام خود ثبت کند.

نظرات بینندگان