arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۲۰۸
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۲ آبان ۱۳۷۶: در گزارش‌ها عدم مراجعت سُفراى اروپا، تأكيد برعدم تغيير وضع ايران با انتخابات جديد و آمدن خاتمى، مورد توجه است

خاطرات آیت الله هاشمی: فاطى و سارا، عصر به سينما رفتند و با شام برگشتند. با هم شام خورديم. سارا مى‌گويد، همكلاسي‌هايش در [مدرسه] آیين‏‌روشن كه در زمان انتخابات، با جديت از آقاى خاتمى حمايت مى‌كردند، اين روزها نااميد شده‌اند و انتقاد مى‌كنند؛ به خاطر اينكه مى‌بينند، وعده‌هاى انتخاباتي عملى نشده و دفاع بعضى از معلم‌ها هم كم‏‌اثر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

در منزل بودم، با كار روى قرآن و مطالعه مذاكرات شوراى امنيت ملى در ماه‌هاى آخر عمر رژيم سابق كه در مقابل تظاهرات وسيع مردم، مستأصل شده بودند. ظهر بچه‌ها جمع بودند؛ جز محسن و بچه‌هايش‏ كه همراه عفت، براى مراسم وفات يكى از بستگان به رفسنجان رفته‌اند و فائزه كه به مصر سفر كرده است.
در گزارش‌هاى امروز، اعلان صريح آمريكا، مبنى بر مخالفت با عبور لوله‌هاى گاز و نفت آسياى ميانه از ايران و نيز همكارى تركيه با ايران در اين جهت و نيز اعلان صريح پارلمان اروپا، مبنى بر لزوم عدم همكارى اروپا با ايران و عدم مراجعت سُفراى اروپا و تأكيد برعدم تغيير وضع ايران با انتخابات جديد و آمدن آقاى خاتمى، مورد توجه است.
اعلان شد که مأموريت پايگاه فضایى مير تا پايان سال 1999 پايان مى‌پذيرد و مستهدم مى‌شود؛ سفينه‌اى كه در سال 1986 میلادی در فضا، در400 كيلومترى بالاى کُره زمين با حدود 40 متر طول و 27 متر عرض و 35 متر ارتفاع مستقر شد.
فاطى و سارا، عصر به سينما رفتند و با شام برگشتند. با هم شام خورديم. سارا مى‌گويد، همكلاسي‌هايش در [مدرسه] آیين‏‌روشن كه در زمان انتخابات، با جديت از آقاى خاتمى حمايت مى‌كردند، اين روزها نااميد شده‌اند و انتقاد مى‌كنند؛ به خاطر اينكه مى‌بينند، وعده‌هاى انتخاباتي عملى نشده و دفاع بعضى از معلم‌ها هم كم‏‌اثر است.

نظرات بینندگان