arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۹

کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در میناب

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در سواحل شهرستان میناب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در سواحل شهرستان میناب خبر داد.

سردار حسین دهکی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی ساحلی، مرزداران هرمزگان با همکاری اطلاعاتی مرزداران سیستان و بلوچستان از فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در منطقه مرزی - ساحلی "کرتان" شهرستان میناب مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، زمان برنامه‌ریزی شده جهت انتقال محموله مشخص شد و مرزداران در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار دهکی تصریح کرد: در این عملیات هدفمند، مرزداران موفق شدند در پاک سازی منطقه ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار دارد، خاطر نشان کرد: مرزبانان استان، با اشراف اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط مرزی کشور، اجازه نمی دهند قاچاقچیان مواد مخدر در هیچ نقطه ای از کشور احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطعانه خواهد بود.

نظرات بینندگان