arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

بیمه پاسارگاد و پویش همدلانه در مناطق محروم

حمایت مادی از احداث تعداد 5 حلقه چاه به منظور تأمین آب آشامیدنی مردم محروم کپرنشین منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان و حمایت در احداث بنای مدرسه در شهرستان پل دختر استان لرستان از جمله اقداماتی است که شرکت بیمه پاسارگاد با همراهی مدیران، کارکنان و نمایندگان خود به انجام رسانده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و در تداوم انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی با حضور در پویش همدلانه از طریق تهیه ارزاق و ماسک های بهداشتی و هماهنگی جهت ارسال و توزیع این اقلام در شهرهای ایلام، کرمانشاه، استـان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کردستان، خوزستان و شهرک های اقماری اطراف شهر تهران با یاری گروه های جهادی در جهت مقابله با ویروس کرونا همت گماشت.

به گزارش انتخاب؛بر اساس گزارش های دریافتی، این شرکت با تهیـه و ارسال اقلام بهداشتی از جمله موادضدعفونی ، ماسک و دستکش در 32 روستای کپرنشین از توابع زهکلوت شهرستان جیرفت همزمان با شیوع ویروس کرونا به گسترش امر فرهنگ سازی و حفظ بهداشت و سلامت هموطنان گرامی یاری رساند.  

گفتنی است حمایت مادی از احداث تعداد 5 حلقه چاه به منظور تأمین آب آشامیدنی مردم محروم کپرنشین منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان و حمایت در احداث بنای مدرسه در شهرستان پل دختر استان لرستان از جمله اقداماتی است که شرکت بیمه پاسارگاد با همراهی مدیران، کارکنان و نمایندگان خود به انجام رسانده است.

همچنین طراحی و اجرای بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح کشور با طراحی گویا و حرفه ای در راستای اشاعه فرهنگ سلامت در جامعه با شعار رعایت بهداشت و استفاده از ماسک جهت جلوگیری از پاندمی ویروس کرونا در سراسر کشور را می توان از جمله اقدامات انسان دوستانه شرکت بیمه پاسارگاد برشمرد.
نظرات بینندگان