arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۷ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

چه خبر از شارژ بیسیم معکوس آیفون؟

طبق اطلاعات منتشر شده توسط (FCC) کمیسیون ارتباطات فدرال، خانواده آیفون ۱۲ که اخیراً منتشر شده است، ممکن است یک ویژگی شارژ بی سیم معکوس را حذف کرده باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق اطلاعات منتشر شده توسط (FCC) کمیسیون ارتباطات فدرال، خانواده آیفون ۱۲ که اخیراً منتشر شده است، ممکن است یک ویژگی شارژ بی سیم معکوس را حذف کرده باشد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دقیقاً مانند رقبای اندرویدی، شایعه شده بود که این قابلیت با آیفون ۱۱ ظاهر می‌شود، اما پس از آن مشخص شد که اپل این ویژگی را در مرحله آزمایش نهایی حذف کرده است.

 

مدتی بعد گفته شد که ممکن است سری ۱۲ آیفون دارای شارژ بی سیم معکوس باشد، البته، اپل چیزی در مورد این ویژگی ذکر نکرده است و در حال حاضر به هیچ وجه در مرحله عملیاتی نیست. بهترین سناریو طبق شایعات این است که اپل پس از ورود ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ این امکان را فراهم می‌کند.

شارژ بیسیم معکوس آیفون
در فناوری شارژ بیسیم معکوس، می‌توانید با گوشی خود و بدون نیاز به سیم گوشی یا دستگاه دیگری را شارژ کنید، گویی گوشی شما پاوربانک باشد و عملیات شارژ را نیز بیسیم انجام دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که به دلایلی این عملکرد به سادگی مطابق با نیاز‌های اپل نبوده و در آخرین لحظه از فهرست عملیاتی این شرکت خارج شده است.


اگر واقعاً اینگونه باشد، ممکن است تا زمان عرضه مدل‌های ۲۰۲۱ شارژ بی سیم معکوس را در آیفون‌ها نداشته باشیم. به هر حال، ظرفیت باتری متوسط آیفون ۱۲ در حدی است که اگر ایرپاد‌های خود را با آیفون ۱۲ از طریق شارژ معکوس شارژ کنید، انرژی و باتری زیادی را از دست خواهید داد.

نظرات بینندگان