arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۳ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

حمله تروریستی در نیس فرانسه دستکم 3 کشته و تعدادی زخمی بر جای گذاشت

در پی اقدام یک فرد مهاجم به وسیله چاقو در نزدیکی کلیسایی در شهر نیس فرانسه در روز پنجشنبه که شهردار از آن به عنوان یک حمله تروریستی نام برده، 3 نفر از جمله 2 زن کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حمله تروریستی در نیس فرانسه دستکم 3 کشته و تعدادی زخمی بر جای گذاشت

به گزارش روزنامه «اوئست فرانس» فرانسه، سخنگوی پلیس فرانسه در جریان این حمله که در نزدیکی کلیسای نوتردام شهر نیس رخ داد، یک نفر مهاجم 3 نفر را کشته و چندین نفر را مجروح کرده است.

یک منبع پلیس گفت عامل این حادثه دستگیر شده است.

توصیه می‌شود که مردم از  ورود به منطقه‌ حادثه خودداری کنند. «ژرالد درمنن» وزیر کشور فرانسه در زمان حاضر ریاست یک نشست بحران در «پلس بووو» را بر عهده دارد. به دنبال این حادثه، نشست شورای ملی به حالت تعلیق درآمد.

«کریستین استروزی - Christian Estrosi» شهردار نیس در توئیتر خود افزود: همه چیز از یک حمله تروریستی در کلیسا حکایت دارد. از سوی دیگر، «اریک سیوتی - Éric Ciotti» نماینده «الپ ماریتیم - Alpes-Maritimes» می‌گوید که این حمله در داخل کلیسا رخ داده است.

از سوی دیگر حساب توئیتر «آنونیم سیتوآین -  Anonyme Citoyen  » که اخبار مربوط به تظاهرات و اعتراض‌ها در جهان و فرانسه را بازتاب می‌دهد، دقایقی پیش تعداد کشته‌ها را سه نفر از جمله یک زن اعلام کرد.

نظرات بینندگان