arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

مقتدی صدر: عربستان زمینه زیارت مرقد پیامبر(ص) را  برای همه فراهم کند

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق امروز(پنج شنبه) از عربستان خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و قانونی، زمینه زیارت مرقد رسول اکرم(ص) را برای همه کشورها فراهم کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرگزاری ناس نیوز، صدر در توییتی نوشت: از رهگذر وحدت و قدرت، به یاری پیامبر بشریت حضرت محمد(ص) دعوت می کنم و از عربستان می خواهم که زمنیه زیارت مدینه منوره را فراهم کند.

وی در این توییت ها  از همه مسلمانان خواست در هفته ولادت و وحدت به زیارت مدینه بروند. این زیارت نصرت و اخلاص و طرد فرقه گرایی است.

در پیام صدر چنین آمده است:

«از رهگذر وحدت و قدرت، با ذکر چند نکته نسبت به یاری پیامبر بشریت حضرت محمد(ص)دعوت می کنم:اول و مهمتر از همه اینکه از عربستان می خواهم زمینه زیارت مرقد پیامبر (ص) در مدینه منوره را برای همه در سراسر جهان و براساس ضوابط بهداشتی و قانونی فراهم کند؛ بنابراین مسلمانان باید در هفته میلاد و وحدت و از دوم ربیع الاول تا ۱۷ همین ماه در هر سال به زیارت مرقد النبی بروند؛ چون چنین زیارتی یاری و اخلاصی برای پیامبرمان، راه خروجمان از تاریکی ها به سوی نور، وفاداری به آن حضرت، کنار گذاشتن اختلافات فرقه ای، احیای سیره صحیح آن حضرت و بازتاب تصویری زیبا از ایشان و خودمان جلوی غرب است. امید که اندوه از سر  امت کنار رود»

منبع: شفقنا

نظرات بینندگان