arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹

کیهان: هشدار داده بودیم بازیگران ممکن است کرونا بگیرند، توجه نکردید

روزنامه کیهان نوشت که این روزنامه پیش از این نسبت به خطرات شایع در صحنه تولید فیلم‌ها و سریال‌ها در دوران بیداد کرونا هشدار داده بود، اما درگذشت کریم اکبری مبارکه، از بازیگران بی‌حاشیه سینما و تلویزیون، بار دیگر لزوم نظارت جدی‌تر بر رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در محل تصویربرداری این‌گونه پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کیهان نوشت: درگذشت یک بازیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا که گفته می‌شود در سر صحنه تولید یک سریال به این ویروس مبتلا شده، بار دیگر زنگ خطر را درباره جدی گرفتن رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تولیدات سینمایی و تلویزیونی به صدا درآورد.

روزنامه کیهان پیش از این نسبت به خطرات شایع در صحنه تولید فیلم‌ها و سریال‌ها در دوران بیداد کرونا هشدار داده بود، اما درگذشت کریم اکبری مبارکه، از بازیگران بی‌حاشیه سینما و تلویزیون، بار دیگر لزوم نظارت جدی‌تر بر رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در محل تصویربرداری این‌گونه پروژه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

پیش از این نیز برخی از بازیگران، مثل مهران رجبی، لاله اسکندری و... در هنگام حضور در صحنه تصویربرداری آثار سینمایی و تلویزیونی به ویروس کرونا مبتلا شده بودند و کریم اکبری مبارکه نیز قربانی ضعف نظارت بر رعایت نکات بهداشتی در این‌گونه تولیدات شد. خانواده مرحوم اکبری مبارکه روز گذشته در حاشیه تشییع پیکر این بازیگر نسبت به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در صحنه سریالی که این بازیگر در آن حضور داشت و منجر به ابتلا به کرونا و فوت وی شد، معترض بودند.

این اتفاق باید مدنظر رئیس سازمان سینمایی و همچنین مدیران صدا و سیما قرار بگیرد تا نظارت لازم برای اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در پروژه‌های تولید آثار سینمایی و تلویزیونی صورت بگیرد؛ در غیراین صورت باز هم باید انتظار قربانی شدن بازیگران و عوامل تولید این آثار را داشته باشیم.

نظرات بینندگان