arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۵ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

پرسپولیس و داماش 10 ميليون جريمه شدند/ علي کريمي 5 ميليون پاداش دريافت مي کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کميته انضباطي فدراسيون فوتبال راي نهايي خود را درخصوص بازي پيروزي داماش اعلام کرد؛

اسماعیل حسن زاده که امروز دوشنبه اعلام کرده بود در سریعترین زمان ممکن رای نهایی دیدار جنجالی تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان را اعلام خواهند کرد، از مشخص شدن نتیجه نهایی این دیدار خبر داد و گفت: در چنین مواردی نتیجه بازی 3 بر صفر به سود تیمی می شود که نقشی در جنجال آفرینی ها نداشته که در مورد بازی هفته بیست و نهم داماش 3 بر صفر برنده می شود.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همچنین پس از بررسی گزارش‌های ناظران این دیدار تیم‌های فوتبال داماش و پرسپولیس هر یک به مبلغ 10 میلیون تومان جریمه نقدی شده و تیم فوتبال پرسپولیس به کسر 2 امتیاز محکوم شد. ضمن اینکه علی کریمی کاپیتان تیم فوبتال پرسپولیس نیز به دلیل حسن رفتار مبلغ 5 میلیون تومان پاداش دریافت خواهد کرد.

 وی اظهار داشت: همانطور که کمیته داوران مطابق آیین نامه خود عملکرد کلیه داوران را مورد بررسی قرار می دهد و از آنجا که مسئول این کمیته نیز به عنوان ناظر ویژه در استادیوم محل مسابقه حضور داشته عملکرد محمود رفیعی را ضعیف ارزیابی کرده و نامبرده برابر آیین نامه مذکور بمدت 4 هفته از قضاوت در مسابقات محروم است.

 اسماعیل حسن زاده افزود: این فرصت برای دو باشگاه پرسپولیس و داماش فراهم است که نسبت به مبلغ جریمه تعیین شده اعتراض کنند. ضمن اینکه پرسپولیس نیز می تواند در مورد کسر دو امتیاز نیز درخواست تجدید نظر کند.

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش گیلان در هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر شامگاه یکشنبه در شرایطی که با پیروزی 2 بر یک تیم داماش در وقت های اضافه پیگیری می شد، به دلیل توهین و شعارهای زننده هواداران پرسپولیس علیه داور مسابقه نیمه کاره رها شد.
نظرات بینندگان