arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

نظرسنجی ها: بایدن در ایالت های چرخشی پیشتاز است

نظرسنجی های آمریکایی حاکی از این است که «جو بایدن» نامزد دموکرات ریاست جمهوری، در ایالت های چرخشی، از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا پیشتاز است و این می تواند با اختلاف زیاد اکثریت آراء را برای وی تضمین کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش آرتی عربی؛ سایت «The Hil» در گزارشی نوشت: بایدن در شش نظرسنجی از رای دهندگان در «میشگان » که در پایان هفته منتشر شده است، پیشتاز است و در چهار مورد آنها بیش از ۵۰% است. همچنین بایدن در تمام پنج نظرسنجی از رای دهندگان در ایالت «ویسکانسین» با اختلاف ۳ تا ۱۱ نقطه پیشتاز است.
بایدن همچنین در شش نظرسنجی از رای دهندگان در «پنسیلوانیا» که در دو روز گذشته منتشر شده است، بین ۴ تا ۷ امتیاز پیشتاز است؛ اما تنها استثنا در این مورد نظرسنجی « InsiderAdvantag » است که در آن ترامپ از بایدن با ۲ امتیاز جلو است.
نامزد دموکرات ها همچنین در سه از چهار نظرسنجی در ایالت «آریزونا» و چهار از شش نظرسنجی در ایالت «فلوریدا» پیشتاز است؛ این ها ایالت هایی هستند که برای پیروزی دوره دوم ترامپ بسیار مهم هستند.
گزارش سایت « The Hil» می افزاید: شکست ترامپ در سوم نوامبربه هیچ وجه قطعی نیست، اما روشن است که وی اکنون وضع بدتری نسبت به چهارسال پیش دارد. نظرسنجی های انجام شده در هفته اخر قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶ نشان می داد که ترامپ با اختلاف کمی در «میشیگان» و «پنسیلوانیا» و با اختلاف زیادی در «جورجیا» پیشتاز بوده است.

منبع: شفقنا

نظرات بینندگان