arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

هشدار توییتر به نامزدهای انتخاباتی آمریکا درباره ادعای پیروزی پیش از موعد

توئیتر طرحی داده که بر اساس آن توئیت کاندیدایی که اعلام پیروزی زود هنگام کنند برچسب هشدار می خورد. جروزالم پست نوشت: توییتر روز دوشنبه طرحی را اعلام کرد که بر اساس آن بر روی توییت های کاندیداهای انتخابات ایالات متحده و کمپین های انتخاباتی که پیش از اعلام نتایج رسمی ادعای پیروزی زود هنگام کنند، برچسب هشدار خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

توئیتر طرحی داده که بر اساس آن به توئیت کاندیدایی که اعلام پیروزی زود هنگام کنند برچسب هشدار می زند.

به گزارش انتخاب، جروزالم پست نوشت: توییتر روز دوشنبه طرحی را اعلام کرد که بر اساس آن بر روی توییت های کاندیداهای انتخابات ایالات متحده و کمپین های انتخاباتی که پیش از اعلام نتایج رسمی ادعای پیروزی زود هنگام کنند، برچسب هشدار خواهد زد.

توییتر اعلام کرده اولویتش پوشش انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست و البته ممکن است اطلاعات گمراه کننده قابل توجهی در توییت‌ها وجود داشته باشد.

پیش‌تر سایت «اکسیوس» به‌نقل از منابع آگاه خبر داده بود ترامپ جمهوری‌خواه قصد دارد سه‌شنبه شب پیروزی خود را در انتخابات اعلام کند و منتظر اعلام رسمی نتیجه انتخابات نمی‌ماند.

انتظار می‌رود نتیجه اولیه انتخابات آمریکا حتی چهارشنبه شب نیز مشخص نشود، زیرا تعداد بی‌شماری از مردم آمریکا در انتخابات پیش از موعد به‌وسیله پست شرکت کردند که آمارشان بیش از ۹۰ میلیون نفر برآورد می‌شود.

نظرات بینندگان