arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۴ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

کارنامه کنکور ۹۹ منتشر شد

کارنامه کنکور سراسری ۹۹ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمون های سراسری و به طور کلی آزمون های موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارنامه کنکور سراسری ۹۹ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

به گزارش ایرنا، داوطلبانی که در کنکور سراسری ۹۹ شرکت کرده و پذیرفته شده یا نشده اند از امروز سه شنبه با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارنامه نهایی اقدام کنند.

با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمون های سراسری و به طور کلی آزمون های موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

اولویت بررسی با درخواست های ثبت شده از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org است.

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، زمان پاسخگویی حداکثر یک ماه پس از آخرین مهلت تعیین شده برای ثبت بررسی است و این سازمان توصیه کرد داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرفته شده اند، تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی در دانشگاه محل قبولی ثبت نام کنند؛ در غیر این صورت، سازمان سنجش مسوولیتی در صورت منفی شدن نتیجه بررسی ندارد.

کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۲۹ مرداد تا اول شهریورماه با رقابت بیش از یک میلیون داوطلب برگزار و در نهایت بیش از ۱۸۹ هزار نفر پذیرفته شدند.

نظرات بینندگان