arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

همزمان با انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ تظاهرات ضدترامپ مقابل کاخ سفید

همزمان با برگزار پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جمعی ازمخالفان دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان و رئیس جمهوری کنونی این کشور درمقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند. تجمع کنندگان ضمن حمل پلاکاردهایی با مضمون مخالفت با دونالد ترامپ، علیه او شعار دادند. معترضان همچنین یکی از خیابان های نزدیک کاخ سفید را برای مدتی مسدود کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همزمان با برگزار پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، جمعی ازمخالفان دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان و رئیس جمهوری کنونی این کشور درمقابل کاخ سفید دست به تظاهرات زدند.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا به نقل از اسپوتنیک، تجمع کنندگان ضمن حمل پلاکاردهایی با مضمون مخالفت با دونالد ترامپ، علیه او شعار دادند.

معترضان همچنین یکی از خیابان های نزدیک کاخ سفید را برای مدتی مسدود کردند.

به رغم درخواست مکرر پلیس از معترضان برای متفرق شدن، مخالفان خشمگین دونالد ترامپ برابر دستور پلیس مقاومت کردند.

تجمع کنندگان برای لحظاتی با نیروهای پلیس درگیر شدند و پلیس که سعی داشت به زور به این تجمع اعتراض پایان دهد، با خشم معترضان مواجه شد.

همچنین گزارش حاکی است یک گروه مخالف ترامپ به نام "امریکای روستایی ۲۰۲۰" دو پلاکارد بزرگ در آسمان فیلادلفیا به اهتزار درآوردند که روی جملاتی در تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود و جملاتی در مخالفت با ترامپ نقش بسته بود.

از چند روز پیش از انتخابات، بسیاری از رسانه های آمریکا از احتمال بروز درگیری و آشوب های خیابانی بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج خبر داده اند.

در نیویورک، واشنگتن و بسیاری دیگر شهرهای کلیدی آمریکا، بانک ها و فروشگاه ها از بیم درگیری های خیابانی و حمله ور شدن معترضان به مغازه ها، با تخته های بزرگ اقدام به ایجاد حصارهای بلند مقابل فروشگاه ها و بانک ها کرده اند.

 

نظرات بینندگان