arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۱

ترافیک حضور شخصیت‌های سیاسی در شهر علما

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، کامران دانشجو وزیر علوم تحقیقات و فن آوری، فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی و رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه امروز به قم می‌‌آيند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پژوهشکده دین و سیاست در دانشگاه قم افتتاح می‌‌شود.

راه اندازی این پژوهشکده دانشگاهی، بر اساس تفاهمنامه‌ای است که اخیرا بین دانشگاه قم و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، به امضاء رسیده است.

مراسم افتتاحیه پژوهشکده دین و سیاست، ساعت 8 صبح در محل کتابخانه آیت الله قاضی(ره) دانشگاه قم برگزار و در ابتدای آن پیام آیت‌الله نوری همدانی به همین مناسبت قرائت شده و سپس آیت‌الله بهشتی رئیس دانشگاه قم سخنرانی خواهد کرد. سخنران ویژه این مراسم نیز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواهد بود.

کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری هم به قم می‌آید تا پارک علم و فن آوری این شهر را افتتاح کند. مراسم افتتاحیه پارک علم و فن آوری قم سه شنبه 22 فروردین و از ساعت 10:30 در تالار معصومیه استانداری قم برگزار می‌شود.

اما عصر امروز نیز، همایش بزرگ روز ملی فناوری هسته‌ای در قم برگزار می‌شود که در آن دکتر فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و دکتر رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه سخنرانی و خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشور حضور خواهند داشت.

این همایش از ساعت 16 الی 19 عصر، در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان