arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۶ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

شاخص کل بورس، امروز ۱۴ آبان / افزایش ۲۶ هزار واحدی یک روز پس از انتخابات آمریکا

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود با افزایش ۲۶ هزار واحدی خود به یک قدمی کانال ۱.۳ میلیون واحدی رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود با افزایش ۲۶ هزار واحدی خود به یک قدمی کانال ۱.۳ میلیون واحدی رسید.

به گزارش ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه (۱۴ آبان) با افزایش ۲۶ هزار و ۲۹ واحد افزایش یافت و به یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۵۰۷ واحد رسید.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افزایش ۲۱۸۱ واحدی شاخص کل هم وزن، ۶۸۰۷ واحدی شاخص قیمت، ۲۱ هزار و ۴۷۱ واحدی شاخص بازار اول، ۴۳ هزار و ۱۳۳ واحدی شاخص بازار دوم، ۲۵ هزار و ۹۳۲ واحدی شاخص صنعت، ۱۸۸۷ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۲۴۳ واحدی شاخص ۵۰ شرکت فعال‌تر اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات بورس تهران برابر با ۵۸۰۵ میلیون سهم بود که در طول ۷۴۰ هزار و ۲۷۱ معامله داد و ستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۴ میلیون و ۱۰۳ هزار و ۲۷۴ میلیون سهم رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۴۹ میلیون و ۵۲ هزار و ۲۰۵ میلیارد ریال شد.

در این میان نمادهای «کساوه ۱»، «شپدیس ۱» و «نوری ۱» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «غمهراح ۱»، «پدرخش ۱» و «حشکتی ۱» بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

نظرات بینندگان