arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۲۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

بایدن در ایالت کلیدی ویسکانسین پیروز شد

شبکه خبری ان‌بی‌سی چهارشنبه شب به وقت تهران به نقل از یک مسئول ارشد ایالت ویسکانسین اعلام کرد که با شمارش تمامی آرای اخذ شده، جو بایدن پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت (با ۱۰ رأی الکترال) شده است. در صورت قطعی شدن پیروزی بایدن در میشیگان و نوادا، وی برای پیروزی در انتخابات نیازی به پیروزی در سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا که شمارش آرای آن‌ها همچنان در جریان است، نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مقامات ایالت ویسکانسین از شمارش تمامی آرای انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت و پیروزی نامزد دموکرات‌ها با اختلاف بیش از ۲۰ هزار رأی خبر دادند.

به گزارش تسنیم، شبکه خبری ان‌بی‌سی چهارشنبه شب به وقت تهران به نقل از یک مسئول ارشد ایالت ویسکانسین اعلام کرد که با شمارش تمامی آرای اخذ شده، جو بایدن پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت (با 10 رأی الکترال) شده است.

با توجه به پیشتازی بایدن در ایالت‌های میشیگان و نوادا، پیروزی وی در ایالت ویسکانسین یک گام دیگر وی را به کسب 270 رأی الکترال که به معنای پیروزی نهایی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست، نزدیکتر کرده است؛ هرچند شانه به شانه بودن رقابت در میشیگان و نوادا باعث شده است که حتی رسانه‌های آمریکایی از پیش‌بینی نتیجه انتخابات در این دو ایالت خودداری کنند.

در صورت قطعی شدن پیروزی بایدن در میشیگان و نوادا، وی برای پیروزی در انتخابات نیازی به پیروزی در سه ایالت کلیدی پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا که شمارش آرای آنها همچنان در جریان است، نخواهد داشت.

نظرات بینندگان