arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۲ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

درخواست بایدن از طرفدانش: برای کمک به کمیته صیانت از آرا به کمپین من کمک کنید!

جو بایدن در واکنش به ادعای مکرر ترامپ در مورد پیروزی و تقلب در انتخابات از مردم خواست به کمپین او برای تشکیل کمیته ی صیانت از آرا کمک کنند. او در توییتر خود نوشته است: برای این که مطمئن شویم همه‌ی آرا شمرده می‌شود یکی از بزرگترین برنامه‌های صیانت از آرا را راه‌اندازی کرده‌ایم. چرا که این دونالد ترامپ نیست که تعیین می‌کند چه کسی برنده‌ی انتخابات است، این مردم هستند که برنده را تعیین می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

جو بایدن در واکنش به ادعای مکرر ترامپ در مورد پیروزی و تقلب در انتخابات از مردم خواست به کمپین او برای تشکیل کمیته ی صیانت از آرا کمک کنند

او در توییتر خود نوشته است: برای این که مطمئن شویم همه‌ی آرا شمرده می‌شود یکی از بزرگترین برنامه‌های صیانت از آرا را راه‌اندازی کرده‌ایم. چرا که این دونالد ترامپ نیست که تعیین می‌کند چه کسی برنده‌ی انتخابات است، این مردم هستند که برنده را تعیین می کنند.

برای کمک به کمیته صیانت از آرا به کمپین بایدن کمک کنید!

ساعاتی پیش پس از اعلام پیروزی بایدن در ایالت ویسکانسین،کمپین ترامپ در بیانیه ای اعلام کرد که آنان بلافاصله خواهان بازشماری آرا در ایالت چرخشی ویسکانسین هستند.

درخواست کمپین انتخاباتی ترامپ در حالی مطرح می شود که طبق قوانین ویسکانسین، یک کمپین انتخاباتی نمی تواند برای بازشماری مجدد درخواست کند تا زمانی که کمیسیون انتخابات ویسکانسین هیات انتخابات شمارش آرا را کامل کند.

نظرات بینندگان