arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۰۲ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

ترامپ مدعی پیشتاز انتخابات در ایالت های کلیدی شد / کمپین بایدن: واضح است که ترامپ شکست خورده

ترامپ در توئیتی با ادعای اینکه در ایالت‌های جورجیا، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا پیروز شده، مدعی شد اگر بخش زیادی از آراء او در میشیگان را مخفیانه دور نریخته بودند، در آنجا نیز پیروز می‌شد. شبکه اجتماعی توئیتر اما روی این توئیت‌های ترامپ برچسب هشدار زده و نوشت تمام آراء هنوز شمارش نشده و انتخابات به پایان نرسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 تنها دقایقی بعد از پیروزی جو بایدن در ایالت های میشیگان و ویسکانسین، رییس جمهوری آمریکا مدعی پیشتاز بودن در ایالت های سرنوشت ساز و کلیدی شد.

به گزارش انتخاب، ترامپ در توئیتی با ادعای اینکه در ایالت‌های جورجیا، کارولینای شمالی و پنسیلوانیا پیروز شده، مدعی شد اگر بخش زیادی از آراء او در میشیگان را مخفیانه دور نریخته بودند، در آنجا نیز پیروز می‌شد.

 شبکه اجتماعی توئیتر اما روی این توئیت‌های ترامپ برچسب هشدار زده و نوشت تمام آراء هنوز شمارش نشده و انتخابات به پایان نرسیده است.

کمپین بایدن در واکنش به ادعای اخیر ترامپ در مورد برنده شدن در چهار ایالت از مجموع ایالت‌های باقی مانده نوشت: روشن است که ترامپ در ویسکانسین بازنده بوده است، در میشیگان بازنده خواهد بود، همان‌طور که ریاست جمهوری را هم خواهد باخت

ساعاتی پیش  شبکه «سی‌ان‌ان» بایدن را پیروز ایالت میشیگان اعلام کرد و قبل از آن نیز نیز شبکه خبری ان‌بی‌سی به نقل از یک مسئول ارشد ایالت ویسکانسین اعلام کرد که با شمارش تمامی آرای اخذ شده، جو بایدن پیروز قطعی انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت شده است.

نظرات بینندگان