arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۹

وزیر جنگ اسرائیل: سیاست فشار حداکثری علیه ایران باید حفظ شود / من مطمئنم هر دولت آمریکایی، مانع از دستیابی تهران به قابلیت هسته‌ای خواهد شد

وزیر جنگ اسرائیل روز پنجشنبه در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا ادعا‌هایی را درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد. گانتز در ابتدای اظهارات خود مدعی شد که ایران نزدیک است که به قابلیت‌ هسته‌ای دست یابد و این مسئله بیشتر از اسرائیل برای جهان مشکل‌ساز خواهد بود. وی همچنین مدعی شد: «من هیچ شکی ندارم که هر دولت آمریکایی با ابزار‌های موجود یا جدید، مانع از دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای خواهد شد.»
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شده که سیاست فشار حداکثری علیه ایران باید حفظ شود.

به گزارش فارس، «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه در نشستی با سفرای اتحادیه اروپا ادعا‌هایی را درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد.

به نوشته وبگاه صهیونیستی «اسرائیل دیفنس»، گانتز در ابتدای اظهارات خود مدعی شد که ایران نزدیک است که به قابلیت‌ هسته‌ای دست یابد و این مسئله بیشتر از اسرائیل برای جهان مشکل‌ساز خواهد بود.

وی همچنین مدعی شد: «من هیچ شکی ندارم که هر دولت آمریکایی با ابزار‌های موجود یا جدید، مانع از دستیابی ایران به قابلیت هسته‌ای خواهد شد.»

گانتز در ادامه اظهارات خود همچنین ادعا کرد که آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی باید سیاست فشار حداکثری را بر ایران حفظ کنند و با مردم ایران مستقیماً رابطه برقرار کنند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پایان اظهارات خود همچنین مدعی شد: «تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای می‌تواند به ایجاد یک رقابت تسلیحاتی در منطقه منجر شود و هر توافقی [با این کشور] لزوماً نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.»

رژیم صهیونیستی بار‌ها ادعا‌های این چنینی در خصوص مسئله هسته‌ای ایران مطرح کرده است و این در حالی است که تنها رژیمی که دارای زرادخانه تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا است، رژیم صهیونیستی است. این رژیم در پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای عضو نیست و برنامه هسته‌ای آن تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار ندارد.

 

نظرات بینندگان