arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۹۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۹

نقشه سامسونگ برای مبارزه با هواوی

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که سامسونگ به جای زمان معمول خود، قصد دارد گوشی گلکسی S۲۱ جدید را زودتر از همیشه به بازار ارائه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که سامسونگ به جای زمان معمول خود، قصد دارد گوشی گلکسی S۲۱ جدید را زودتر از همیشه به بازار ارائه کند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رویترز گزارش کرده است که سامسونگ قصد دارد ضمن سوء استفاده از مشکلاتی که هواوی درگیر آن است، بخشی از سهم بازار هواوی را تسخیر کند.


برخی از منابع آگاه و نزدیک به شرکت سامسونگ معتقدند که سری S۲۱ به جای اوایل ماه مارس (اسفندماه) تا پایان ژانویه (دی ماه) وارد فروشگاه‌ها می‌شود. یک منبع می‌گوید که ذخایر اجزای اصلی تولید گوشی هواوی در اوایل سال آینده رو به اتمام است، که این شرکت را آسیب پذیر می‌کند. رقبای این شرکت یعنی شیائومی و اوپو نیز به دنبال این هستند که بخشی از سهم هواوی را در بازار به تسخیر خود دربیاورند.

سامسونگ

ورود زودهنگام پرچمداران گلکسی S۲۱ نیز فاصله بین عرضه آیفون ۱۲ را که یک ماه دیرتر از حد معمول منتشر شد، کوتاه می‌کند. این به سامسونگ کمک کرد تا برای اولین بار در سال‌های گذشته بازار سه ماهه سوم آمریکا را از آن خود کند. بر اساس داده‌های Canalys، هواوی از لحاظ حمل و نقل جهانی تلفن‌های هوشمند در سه ماهه دوم سال از سامسونگ پیشی گرفت، اما محدودیت‌های تجاری که هواوی مجبور بود با آن مقابله کند، به سامسونگ اجازه داد تا مقام اول سه ماهه سوم را بدست آورد.

گفته می‌شود که تامین کنندگان قطعات گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی امیدوارند که دولت بایدن برخی از محدودیت‌های تجاری علیه هواوی را کاهش دهد، اما این خیلی قطعی نیست. احتمال دارد بایدن از ممنوعیت استفاده از تجهیزات هواوی در ایالات متحده حمایت کند.

نظرات بینندگان