arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت فردا اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی در روز شنبه اول آذر خبر داد. رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: به دلیل برخی شرایط روند اعلام نتایج نهایی با کمی تأخیر همراه شده است که نتایج نهایی آزمون فردا(شنبه اول آذر) اعلام خواهد شد
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه‌های علوم پزشکی در روز شنبه اول آذر خبر داد.

دکتر سعید هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آزمون دکتری تخصصی(Ph.D) سال ۱۳۹۹ در مرداد ماه سال جاری برای رشته‌های علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی برگزار شد و به دلیل شرایط کشور متأثر از شیوع ویروس کرونا، بخش مصاحبه آنها برخلاف ادوار گذشته به صورت غیر حضوری برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این شرایط داوطلبان مجاز مرحله کتبی، برای کسب نمره مرحله دوم موظف به ارسال مدارک و مستندات خود به همراه کلیپی از رزومه تحصیلی خود از طریق سایت مرکز سنجش (از ۱۸ تا ۲۶ شهریور و ۱۴ و ۱۵ مهر) به منظور بررسی این مستندات توسط اساتید مربوطه بودند که در نهایت نمرات بخش مصاحبه از این طریق مشخص شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: به همین دلیل روند اعلام نتایج نهایی با کمی تأخیر همراه شده است که نتایج نهایی آزمون فردا(شنبه اول آذر) اعلام خواهد شد

نظرات بینندگان