arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۹ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

استیضاح وزیر؛ شاید وقتی دیگر!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سید مهدی فاطمی: در فاصله هشت ماه مانده به پایان کار دولت دوازدهم، وکلای ملت ، وزیر ورزش را به مجلس فراخوانده تا پاسخگوی سوالات شان در کمیسیون فرهنگی باشد. این اتفاق قرار بود روز دوشنبه سوم آذر ماه صورت گیرد که با اعلام جمشید تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش به کلی منتفی شد!

گویا نمایندگانی که تا پیش از نشستن روی کرسی بهارستان یقه دریده و گریبان چاک می دادند که با هر گونه سوء مدیریت و فساد موجود در ورزش مبارزه می‌کنند تمام وعده هایشان را به دست فراموشی سپرده اند! البته این اولین بار نیست که ایشان از طرح سوال و نهایتا استیضاح جان سالم بدر می برد.

با وصف موجود اعضای خانه ملت دیگر سوالی از سلطانی فر ندارند اما جامعه رسانه ای و منتقدان ورزشی هرگز از پرسشگری و نقد عملکرد وی دست نکشیده و به دهها دلیل واضح و آشکار و به درستی مدیریت این وزیر را زیر سوال می برند.

سلطانی فر باید نسبت به اقداماتش در مورد فوتبال ملی ، قرار داد ویلموتس نحوه اداره باشگاه های استقلال و پرسپولیس که بدهی سرسام آور و سنگینی بر جای گذاشته است. ، انتخابات فدراسیون ها، فرار قهرمانان ملی و‌جهانی و اخذ تابعیت سایر کشور ها و سایر سوالاتی که در خصوص مشائل مالی و فرهنگی بوجود آورده است ، پاسخگو باشد . او نه در برابر نمایندگان مصلحت اندیش مجلس که باید برابر ملت ورزش دوست ایران ایستاده و گزارشی از عملکرد پنج ساله خود ازائه دهد. یقینا درک مردم و کارشناسان ورزشی ایران بقدری هست که فرق خدمت و خیانت را دانسته و به کسی که خدمات شایسته به ورزش ایران داشته است(؟!) نمره قبولی بدهند.. اگر به عملکردتان ایمان دارید، لطفا به مردم پاسخ دهید.
والسلام

نظرات بینندگان