arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

درخواست بایدن برای اتحاد مردم آمریکا در مقابله با ویروس کرونا

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا همزمان با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا خواستار اتحاد مردم آمریکا و همیاری برای مقابله با ویروس کرونا شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا (هیل)، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا همزمان با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا خواستار اتحاد مردم آمریکا و همیاری برای مقابله با ویروس کرونا شد.

«جو بایدن»، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا طی سخنرانی به مناسبت عید شکرگزاری گفت: «می‌دانم که کشور از مبارزه خسته شده است، اما ماباید به یاد آوریم که در جنگ با ویروس هستیم نه جنگ با یکدیگر. از مردم می‌خواهم که به یکدیگر عشق ورزند.»

بایدن در ادامه گفت: «ما باید عشق به میهن، عشق به یکدیگر داشته باشیم. ما از دوست داشتن در سیاست صحبت نمی‌کنیم. صحنه سیاسی بسیار پر سر‌و‌صدا‌، داغ است. ما باید هم‌زمان که خود را دوست داریم، همسایگانمان را دوست داشته باشیم. این کاملا طبیعی و فطری است.این همان کاری است که به آن دعوت شده‌ایم.»

 بایدن همچنین با هشدار درباره زمستان سخت و طولانی پیش رو  از آمریکایی‌ها خواست تا در نبرد با ویروس کرونا هوشیار باشند.

وی گفت: «این لحظه‌ای است که ما باید خود را تقویت کنیم‌، تلاشمان را دو برابر کرده و دوباره خود را به جنگ وادار کنیم.»

بایدن با اعتراف به احساس ناامیدی عده بسیاری  از مردم از مقامات بهداشت عمومی آمریکا خواست تا از مسافرت و گردهمایی در تعطیلات روز شکرگزاری اجتناب کنند.

وی در عین حال با اشاره به وجود پیشرفت ها و دستاوردهایی در مورد واکسن آینده کرونا گفت: «امید واقعی و ملموس در این زمینه دارد. بنابراین صبر می‌کنیم. خود را تسلیم خستگی نکنید. من می‌دانم که ما می‌توانیم بر کرونا پیروز خواهیم شد. آمریکا در این جنگ شکست نخواهد خورد. زندگی به روال عادی بازخواهد گشت. این اتفاق خواهد افتاد. بیماری همیشگی نخواهد بود.»

نظرات بینندگان