arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۸ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سیلمان / پرسپولیس همچنان ناکام در بازی‌های خارج از خانه

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۳۵ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. تیم پرسپولیس با این تساوی ۵ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش  تسنیم،‌ دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از ساعت 16:35 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی برگزار شد که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

تیم پرسپولیس با این تساوی 5 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: احمد گوهری، مجتبی مقتدایی، مصطفی ناییج‌پور، بهروز نوروزی‌فرد، سجاد جعفری، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، محمدمهدی محبی (71-فرید بهزادی کریمی)، نیما انتظاری، میثم تهیدست و ساسان حسینی (88-مهران امیری).

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک (46-احسان پهلوان)، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن (79-علی شجاعی)، سیامک نعمتی و مهدی عبدی (79-آرمان رمضانی).

داور: اشکان خورشیدی

نیمه اول

دقیقه 13: کرنر ارسالی بازیکنان نفت مسجدسلیمان با ضربه سر محمد بلبلی همراه شد که به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 21: ارسال بشار رسن با تأثیر سیامک نعمتی در داخل محوطه جریمه به مهدی عبدی رسید، اما ضربه بی‌دقت این بازیکن راهی به دروازه نفت پیدا نکرد.

دقیقه 23: شوت سجاد جعفری در اختیار لک قرار گرفت.

دقیقه 27: ساسان حسینی بازیکن نفت بار دیگر شوتی راهی دروازه پرسپولیس کرد که حامد لک توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 38: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس و پاس بسیار زیبای عبدی، بشار رسن را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نفت قرار داد که خطای گوهری باعث شد داور نقطه پنالتی را برای سرخپوشان نشان دهد.

دقیقه 39: سیامک نعمتی پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را هدر داد و توپ را به تیر دروازه نفت زد تا بهترین موقعیت پرسپولیس تا به اینجا از دست برود.

نیمه دوم

دقیقه 55: داور یک کارت زرد را به یکی از اعضای کادرفنی نفت به دلیل اعتراض به داوری نشان داد.

دقیقه 81: ارسال خطرناک بوعذار به شکلی خطرناک از روی سر تمام بازیکنان در داخل محوطه جریمه پرسپولیس گذشت.

دقیقه 89: ضربه سر علی شجاعی روی خط شش قدم را احمد گوهری با عکس العمل خوب دور کرد.

نظرات بینندگان