arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۸۵۴
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

استاندار تهران: دستگاه‌های دولتی استان از فردا به مدت یک هفته تعطیل است

استاندار تهران گفت: دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی دستگاههای دولتی و ادارات از شنبه -هشت آذر- برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود. محسنی بندپی اظهارداشت: تمامی این اقدامات و محدودیت ها برای حفاظت و مراقبت از سلامتی و جان مردم و هموطنان است و امیدواریم مردم نیز به تبع این محدودیت ها مراعات لازم را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استاندار تهران گفت: دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تعطیلی دستگاههای دولتی و ادارات از شنبه -هشت آذر- برای تمام دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی روز جمعه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: تصمیم و دستور سازمان اداری و استخدامی مبنی بر تعطیلی ادارات شفافیت و صراحت لازم را دارد.

وی اضافه کرد: این موضوع از فردا شنبه هشت آذر به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

محسنی بندپی اظهارداشت: تمامی این اقدامات و محدودیت ها برای حفاظت و مراقبت از سلامتی و جان مردم و هموطنان است و امیدواریم مردم نیز به تبع این محدودیت ها مراعات لازم را داشته باشند.

استاندار تهران تاکید کرد: مردم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری بپرهیزند و با رعایت نکاتی که ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت به طور مستمر ابلاغ می کنند، در مدیریت بیماری کرونا همراه مسئولان باشند.

جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور شامگاه پنجشنبه طی گفت و گویی اعلام کرده بود که هفته آینده ادارات، تعطیل هستند مگر کسانی که به تشخیص مقامات، حضور آنان ضروری باشد.

دولت از ابتدای آذر محدودیت کرونایی هوشمندی را به مدت دو هفته در دستور کار خود قرار داد که در هفته اول میزان حضور کارکنان دولتی یک سوم کل کارکنان ابلاغ شد.

نظرات بینندگان