arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۰۷ آذر ۱۳۹۹

واعظی: عاملان حرکت مزورانه ترور شهید فخری زاده پاسخ کوبنده دریافت می کنند

محمود واعظی در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس دفتر رییس جمهوری در پیام تسلیت خود بابت ترور شهید فخری زاده گفت: بدون تردید همه عوامل و ایادی این حرکت مزورانه به زودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی در پیامی با تسلیت شهادت دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده، تاکید کرد که بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: ترور دانشمند برجسته و محقق عالی رتبه حوزه دفاعی کشور شهید محسن فخری زاده از سوی ایادی مزدور استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب بار دیگر نگرانی و خشم دشمنان کینه توز و سرخورده ملت ایران را نسبت به پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور آشکارتر کرد.

واعظی یادآورشد که اینجانب شهادت این خدمتگزار متعهد و پر تلاش عرصه دفاعی کشور را به ملت شریف و انقلابی ایران، همه همکاران و به ویژه خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم و برای این شهید سرفراز علو درجات، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل مسالت دارم.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید کرد: بی تردید تمام عوامل و ایادی این حرکت مزورانه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی بزودی شناسایی و پاسخ سخت و کوبنده ملت ایران را دریافت خواهند کرد و بار دیگر تمام امیدهای آنها به یاس تبدیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا محسن فخری زاده عصر امروز جمعه در بخش آبسرد شهرستان دماوند توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید

نظرات بینندگان