arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹

سرمایه گذاری انگلستان برای درمان هوشمند سرطان

نوآوران برتر هوش مصنوعی در انگلیس به لطف افزایش ۲۰ میلیون پوندی کمک‌های دولت می‌توانند به تحول صنعت مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نوآوران برتر هوش مصنوعی در انگلیس به لطف افزایش ۲۰ میلیون پوندی کمک‌های دولت می‌توانند به تحول صنعت مراقبت‌های بهداشتی کمک کنند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، کمک مالی مذکور به ۱۵ نفر از مبتکران برتر هوش مصنوعی (AI) انگلیس اختصاص داده شده است تا یک تحقیق پیشگامانه را که می‌تواند به تغییر تشخیص پزشکی کمک کند، تحت تاثیر قرار دهد.

یکی از مهمترین بخش‌های طرح انگلستان، نوآوری در تشخیص و درمان سرطان با هوش مصنوعی است. برخی از این پروژه‌ها شامل تحقیقات دانشگاه منچستر است که به دنبال کشف این موضوع است که آیا افراد قبل از تشکیل توده سرطان در بدن مبتلا به عارضه خاصی هستند یا خیر. افزون بر این شاید بتوان با کمک هوش مصنوعی موثرترین نسخه‌های دارویی و دوز‌ها را برای بیماران توصیه کرد.

سرمایه گذاری انگلستان

تحقیقات دانشگاه منچستر، به رهبری پروفسور کریستوفر یاو، با استفاده از هوش مصنوعی سعی می‌کند تا به پزشکان کمک کند تا با دقت بیشتری سرطان را ردیابی کنند و به آن‌ها کمک کند خیلی زودتر درباره درمان‌های مورد نیاز بیماران تصمیم بگیرند. به نظر میرسد که انگلستان در تلاش است موقعیت خود را به عنوان رهبر جهانی در حوزه هوش مصنوعی پزشکی به دیگر کشور‌ها ثابت کند.

نظرات بینندگان