arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹

انهدام باند قاچاق سلاح در کرمانشاه و کشف بیش از ۱۰۰ اسلحه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبرداد. شهرام کرمی با اشاره به انهدام این باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه، اظهار کرد: از این باند تعداد ۹۹ قبضه اسلحه شکاری و هشت قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه خبرداد.

به گزارش ایسنا، شهرام کرمی بااشاره به انهدام یک باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه، اظهار کرد: از این باند تعداد 99 قبضه اسلحه شکاری و هشت قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: برای اعضای این باند دو نفره پس از دستگیری توسط نیروهای نظامی و امنیتی پرونده قضایی تشکیل شده و اکنون در بازداشت بسر می برند.

دادستان کرمانشاه در ادامه با هشدار به اراذل و اوباشی که اقدام به خرید سلاح گرم می‌کنند، اعلام کرد: به افرادی که با سلاح گرم در فضای مجازی و یا ملاء عام قدرت نمایی کرده و با ایجاد رعب و وحشت بین مردم و ترویج خشونت امنیت عمومی را تهدید می‌کنند هشدار می دهیم که با اشد مجازات روبرو خواهند شد.

وی تصریح کرد: ضابطین دستگاه قضایی بصورت مستمر و دقیق فضای مجازی را رصد می کنند و با شناسایی قدرت نمایانی که از سلاح گرم برای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کنند، آنها را دستگیر و به دستگاه قضایی ارجاع می‌دهند.

کرمی خاطر نشان کرد: همچنین اگر شاهد چنین حرکتی از سوی این افراد در ملاء عام باشیم، برخوردی بدون اغماض و جدی با آنها خواهیم داشت.

نظرات بینندگان