arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۹

افزون‌بر ۲.۵ تن موادمخدر در سراوان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان از کشف ۲ تن و ۶۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات شبانه پلیس با قاچاقچیان مسلح در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار احمد طاهری اظهارداشت: ماموران انتظامی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی خود و هدایت فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت قاچاقچیان که قصد انتقال محموله مواد افیونی را از این شهرستان به داخل کشور داشتند، مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: در یک عملیات شبانه قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله یک دستگاه خودروی تویوتا هایلوکس، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را وارد کشور کنند با واکنش به موقع ماموران انتظامی سراوان خود را در تنگنا و محاصره نیروهای عملیاتی دیدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با برجای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستانوبلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس استان قرار دارد، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو توقیف شده ۲ تن تریاک کشف کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر یک تیم از قاچاقچیان که قصد جابه جایی یک محموله موادمخدر از منطقه صفر مرزی به سمت سراوان را داشتند، پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و پایش منطقه توسط پلیس تعداد سه دستگاه خودروی سواری وتویوتا و همچنین سه دستگاه موتورسیکلت مشاهده و نسبت به صدور فرمان ایست با استفاده از علایم بازدارنده و هشداردهنده اقدام کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده پلیس، به سمت ماموران تیراندازی و با واکنش سریع ماموران روبه رو شده و با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی به سمت ارتفاعات متواری می‌شوند.

سردار طاهری با اشاره اینکه در این عملیات ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک از خودرو قاچاقچیان کشف شد، بیان کرد: در مجموع عملیات پلیس استان در شهرستان سراوان ۲ تن و ۶۶۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات به همراه سه دستگاه تلفن همراه کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس منسجم‌تر و استوارتر از گذشته در پاسداری از وسعت سرزمینی استان سیستان و بلوچستان اجازه کوچکترین تحرکی را به متجاوزان و قاچاقچیان نخواهد داد.



نظرات بینندگان