arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۹

پلیس مازندران زیرگرفتن ۲ مامور پلیس توسط راننده متخلف را تایید کرد

رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که زیر گرفتن ۲ مامور پلیس توسط یک راننده خاطی در ورودی شهر کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ صحت دارد و فرد متخلف بازداشت شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت که زیر گرفتن ۲ مامور پلیس توسط یک راننده خاطی در ورودی شهر کیاکلا مرکز شهرستان سیمرغ صحت دارد و فرد متخلف بازداشت شده است.

سرهنگ رحیم باقری افزود که این حادثه دیروز رخ داد و متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد و در آنجا هم قاضی با بررسی مستندات و تحقیق ، اقدام راننده متخلف عمدی تشخیص ارزیابی و وی بازداشت شد.

وی توضیح داد : خودروی متخلف یک دستگاه پراید مسافرکش شخصی بود که پس از ارائه مدارک و ورود به شهر کیاکلا ، در مسیر بازگشت دو ماموری را که در حال انجام وظیفه بودند با خودرو مورد حمله قرار داده است.

سرهنگ باقری گفت : ماموران اصلا متوجه حمله ناگهانی این راننده متخلف نشدند ، در نتیجه خودرو به آنها برخورد کرد و بشدت زخمی شدند و علاوه بر این دست و پاهایشان هم دچار شکستگی شد.

رئیس راهور مازندران با ذکر این نکته که این راننده متخلف سابقه حمله با خودور به ماموران پلیس در شهر ساری را نیز دارد ، بیان داشت : این راننده توسط ماموران آگاهی بازداشت شد و با تشکیل پرونده ، به صورت ضرب الاجلی در دادگاه مورد محاکمه قرار گرفت.

باقری حال عمومی دو پلیس راهور کیاکلا را مساعد توصیف کرد.

برابر ماده ۶۰۷ قانون مجازات اسلامی هرگونه توهین و حمله به ماموران هنگام انجام وظیفه صورت گیرد یا مقاومت در برابر فرمان آنها انجام شود ، جرم محسوب می‌شود و در قانون مجازات مشخصی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


ایرنا

نظرات بینندگان