arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۳ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

زنگنه: تولید نفت ایران در سال ۱۴۲۰ به ۶.۵ ملیلون بشکه می‌رسد
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۷

بیژن زنگنه وزیر نفت گفت: سندهایی همچون سند توسعه صنعت پتروشیمی، سند سوخت حمل و نقل کشور، سند بهره‌گیری بهینه از پالایشگاه‌های موجود و سند تولید و پالایش نفت برای ریل‌گذاری تا سال ۱۴۲۰ آماده شده است.

مصلحی: دشمن با نفوذ در حوزه های علمیه در پی آن است که آنتی تز انقلاب را از درون حوزه استخراج کند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۷

مصلحی گفت: نباید در انعکاس های خبری فضا به گونه ای جلوه داده شود که جمهوری اسلامی از استکبار لطمه خورده است؛ اگر چه فقدان دانشمند هسته ای کشورمان بسیار سنگین است، اما باید دانست که این اقدام تروریستی در پی ضربه هایی بود که دشمن از جانب ما دریافت کرده است که ما به دلیل مصالح امنیتی نمی توانیم آنها را بیان کنیم.

روزنامه جمهوری اسلامی: نفوذی‌ها دنبال کرسی ریاست جمهوری ۱۴۰۰ هستند / عدم انتخاب مجدد ترامپ آن قدر پریشانشان کرده که حاضرند برای جبران آن متوسل به هر اقدامی شوند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۶

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: هرگز تصور نمی‌شد عدم انتخاب مجدد ترامپ محافلی را در کشورمان تا بدین حد پریشان کند که حاضر باشند برای جبران این وضعیت ناخوشایند، متوسل به هر اقدامی بشوند.

ظریف: اگر آمریکا و اروپا به تعهدات برجامی شان بازنگردند، قانون مجلس را اجرا می‌کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۵

وزیر خارجه ایران گفت که ما درباره آنچه در توافق هسته‌ای به دست آوردیم دوباره مذاکره نخواهیم کرد.

علی فروغی: عادل کنار گذاشته نمی‌شد، صداوسیما از هم می‌پاشید!
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۵

علی فروغی،مدیر شبکه سوم سیما، در یک گفت و گوی تصویری، درباره پایان همکاری شبکه سه با عادل فردوسی پور گفت: اگر فردوسی پور کنار گذاشته نمی شد، صداوسیما «از هم می پاشید».

واکنش مجدد روحانی به طرح مجلس: بگذارید آن‌ها که تجربه دارند و در دیپلماسی موفق بوده‌اند، کار را پیش ببرند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۴

رئیس‌جمهور گفت: بگذارید آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند و در دیپلماسی بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کارشان انجام بدهند.

الجزیره: قطر و عربستان به توافق مقدماتی برای پایان دادن اختلافات نزدیک شدند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳

شبکه «الجزیره» به نقل از منابع مطلع گزارش داد، قطر و عربستان سعودی به توافق مقدماتی برای پایان دادن اختلافات نزدیک شدند.

سی‌ان‌ان: اوباما، بوش و کلینتون واکسن کرونا می‌زنند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳

زمانی که اداره غذا و دارو آمریکا اجازه دهد سه تن از روسای جمهوری سابق آمریکا داوطلبانه واکسن کووید- ۱۹ را در مقابل دوربین‌ها خواهند زند تا اعتماد عمومی را نسبت به امن بودن این واکسن جلب کنند.

سلیمی: در طرح مجلس، قید شده که اگر نماینده‌ای حوزه انتخابیه دور افتاده‌ای دارد، دو خودرو دریافت کند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۳

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس درباره طرح مجلس پیرامون ارائه خودروی امانی به نمایندگان توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش وزارت خارجه آمریکا به خبر خروج دیپلمات‌های آمریکایی از بعداد همزمان با سالگرد ترور سردار سلیمانی: درباره جزئیات هرگونه تعدیلاتی اظهارنظر نمی‌کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ - ۱۷:۳۲

یک مسئول وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه به انتشار برخی گزارش های رسانه ای مبنی بر کاهش شمار دیپلمات های آمریکایی در سفارت این کشور در عراق از بیم انتقام ایران در آستانه سالگرد ترور سردار سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس واکنش نشان داد.

نظرات بینندگان