arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۹

حضور دیوید بکهام ۷۰ ساله در تبلیغات ضد مالاریا

دیوید بکهام به عنوان یک پیرمرد ۷۰ ساله در یک کلیپ تبلیغاتی ظاهر شده است، جایی که او اعلام می‌کند (در آینده‌ای خیالی) مالاریا ریشه کن شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیوید بکهام به عنوان یک پیرمرد ۷۰ ساله در یک کلیپ تبلیغاتی ظاهر شده است، جایی که او اعلام می‌کند (در آینده‌ای خیالی) مالاریا ریشه کن شده است.

به گزارش سرویس خواندنی‌های انتخاب، دیوید بکهام در این تبلیغ به صورت دیجیتالی پیر شده است تا به عنوان نسخه پیرمرد خود در یک ویدیوی تبلیغاتی برای جلوگیری از مرگ بر اثر مالاریا ظاهر شود.

گفته می‌شود کاپیتان سابق فوتبال انگلیس در این کلیپ در ۷۰ سالگی نشان داده شده است و در آن اعلام می‌کند: «جهان ما تغییر کرده است و ما به مالاریا پایان داده ایم.» بکهام ۴۵ ساله در مورد این کارزار جدید گفت: «مبارزه با مالاریا یک هدف قلبی برای من است، زیرا این بیماری همچنان یک قاتل بزرگ برای کودکان است و ما در طول زندگی خود فرصت تغییر آن را داریم.»

دیوید بکهام

وی ادامه داد: «من از سال ۲۰۰۹ برای مبارزه با مالاریا در انگلستان تلاش کرده ام، از کمپین‌ها حمایت کردم و به روشن کردن چالش ضد مالاریا کمک کردم. مبارزات آن‌ها (کمپین ضد مالاریا همیشه از خلاقیت و نوآوری بالایی برای جلب توجه به این موضوع استفاده می‌کند و من همچنین خوشحالم که با برخی از افراد الهام بخش که برای پایان دادن به این بیماری سخت تلاش می‌کنند ملاقات کرده ام.»

بازیکن سابق منچستر یونایتد یکی از اعضای بنیانگذار شورای رهبری مالاریا No More UK است (خیریه‌ای که کمپین را اداره می‌کند). دکتر پدرو آلونسو، مدیر برنامه جهانی مالاریای سازمان بهداشت جهانی، گفت: «ظهور COVID-۱۹ به جهانیان نشان داد که سیستم‌های بهداشتی ما تا چه حد حیاتی هستند. بسیار مهم است که در سال ۲۰۲۱ جهان در حال بازگشت به مسیر دستیابی به اهداف موجود برای کاهش مالاریا باشد. با سرمایه گذاری برای پایان دادن به مالاریا، ما نه تنها جان افرادی را نجات خواهیم داد که در غیر این صورت بر اثر ابتلا به این بیماری مهلک از بین خواهند رفت، بلکه همچنین سیستم‌های بهداشتی فعلی را از ابتلا به مالاریا و سایر بیماری‌ها مانند COVID-۱۹ محافظت خواهیم کرد.»

نظرات بینندگان