arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹

محدودیت گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ چیست؟

بر اساس برخی خبر‌های منتشر شده از سوی شرکت سامسونگ ممکن است گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ با ساعت‌های هوشمند قدیمی Gear کار نمی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

بر اساس برخی خبر‌های منتشر شده از سوی شرکت سامسونگ ممکن است گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ با ساعت‌های هوشمند قدیمی Gear کار نمی کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سامسونگ برای عادت دارد گجت‌های پوشیدنی تولید کند و مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری در بخش سخت افزار نیز درامد کسب می‌کند. با این وجود، اکنون به نظر می‌رسد سامسونگ ممکن است پشتیبانی از تلفن‌های هوشمند آینده ۲۰۲۱ را برای برخی از گجت‌های قدیمی Gear - و Galaxy Gear ۲ و Gear S پایان دهد.

 گوشی‌های ۲۰۲۱ سامسونگ چیست؟

بر اساس این خبر، پنج ساعت Gear با تلفن‌های سامسونگ که در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن منتشر می‌شوند سازگار نیستند. Galaxy Gear، Galaxy Gear ۲ و Galaxy Gear ۲ Neo از جمله دستگاه‌های آسیب دیده و همچنین Gear S و Gear Fit هستند.

کاربرانی که این گجت‌ها را دارند باید بتوانند به همراه تلفن‌های فعلی سامسونگ از آن‌ها استفاده کنند، اما اگر می‌خواهید گوشی فعلی خود را به S۲۱ یا تلفن جدید سامسونگ دیگری که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، تغییر دهید، ممکن است برای انجام این کار مجبور باشید مواردی را بیش از تلفن خود ارتقا دهید. برای مثال باید یک ساعت هوشمند کاملا م functioning ثر بر روی مچ خود داشته باشید.

نظرات بینندگان