arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

رضا فیاضی بازیگر نمایش «من ترامپ نیستم»

رضا فیاضی بازیگر نمایش «من ترامپ نیستم»، درباره تجربه حضور در این فیلم تئاتر گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رضا فیاضی بازیگر نمایش «من ترامپ نیستم»، درباره تجربه حضور در این فیلم تئاتر گفت.

رضا فیاضی بازیگر، نویسنده و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، درباره حضور خود در فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم» گفت: ابتدا قرار بود من این فیلم تئاتر را به زبان انگلیسی اجرا کنم؛ ولی بعد قرار شد برای نقش من دوبلور بیاورند و او به جای من سخن بگوید. اتفاقاً دوبلوری که قرار بود جای نقش ترامپ به انگلیسی صحبت کند، صدایش بسیار شبیه به من بود.

وی ادامه داد: بقیه شخصیت‌های این پروژه، به علت کوتاه بودن حجم دیالوگ‌ها به زبان انگلیسی صحبت کردند.

فیاضی در خصوص نحوه دوبله فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم» گفت: حجم دیالوگ‌های من سنگین بود و به همین علت صدا را جدا گرفتند.

وی در خصوص تجربه بازی در نقش شخصیت‌های خارجی گفت: تجربه بازی در نقش ترامپ برایم جالب بود. من یک خارجی‌پوش هستم؛ خیلی از نقش‌های غربی مانند نیکلای فرانسه، چرچیل، ژنرال گاردن فرانسوی و ... را بازی کردم. همچنین حضور در آثار تاریخی همانند فیلم امیرکبیر و سریال پهلوانان نمی‌میرند را در کارنامه کاری خود دارم.

فیاضی همچنین درباره تفاوت نقش ترامپ با سایر نقش هایش اظهار کرد: نقش ترامپ همه چیزش فرق داشت؛ از ترامپی که ناشر و نویسنده بود تا ترامپی که الآن رئیس جمهور است و دوباره سودای رئیس جمهور شدن را دارد. در کل به من «ترامپ سینمای ایران» می‌گویند. رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین، مایکل کوهن و ... نقش‌های مقابل من هستند. درباره جو بایدن هم در این فیلم تئاتر صحبت می‌شود، ولی خودش حضور ندارد.

این بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون در پایان گفت: قرار بود فیلم تئاتر «من ترامپ نیستم» قبل از انتخابات آمریکا از سایت آمازون پخش شود. درباره پخش ایران من اطلاعی ندارم؛ ولی کارگردان کار به دنبال گرفتن مجوزهای لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان